"Dôchodok", a nielen ten, po novom vybavíte už aj v nákupnom centre. Odkedy a v ktorom? Tomto!
11. 3. 2025, 9:35
Sociálna poisťovňa rozširuje svoje služby pre verejnosť. V rámci nich otvorila stánok v jednom z bratislavských nákupných centier. Cieľom je priblížiť poradenstvo o sociálnom poistení bližšie k ľuďom aj mimo úradných hodín pobočiek a umožniť im aktiváciu Elektronického účtu poistenca (EUP) v čase, ktorý im najviac vyhovuje.
Zdroj: hud
Zdroj: hud
Zdroj: hud
Galéria k článku
Nákupné centrá sú dnes obľúbeným miestom nielen pre nákup rôznych tovarov a oddych, ale aj vyhľadávaným miestom pre vybavenie si mnohých služieb pod jednou strechou. „Uvedomujeme si, že bežné úradné hodiny v našich pobočkách nemusia vyhovovať každému. Preto sme sa rozhodli prísť bližšie k občanom a ponúknuť im flexibilnejšie služby. Náš stánok bude otvorený sedem dní v týždni tak ako iné prevádzky. Záleží nám na tom, aby nás klient mohol navštíviť v čase, ktorý mu najviac vyhovuje a zastaviť sa u nás napríklad počas cesty v nákupnom centre,“ uviedol generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Michal Tariška.
„Novou formou, v bezprostrednom kontakte s klientom, posilňujeme našu poradenskú činnosť, vrátane elektronických služieb poisťovne. A niet lepšej príležitosti ako spustiť realizáciu strategického cieľa než teraz, symbolicky v roku 30. výročia našej inštitúcie. Nebojíme sa teda nových výziev, vieme, že je potrebné reagovať na nové technológie, nové potreby klientov a aj na celkové zmeny v spoločnosti,“ zdôraznil generálny riaditeľ.
Anketa
Vítate otvorenie pobočky Sociálnej poisťovne v nákupnom centre?
- áno, samozrejme74%
- nie17%
- neviem6%
- iné1%
Hlasovanie bolo ukončené