"Dôchodok", a nielen ten, po novom vybavíte už aj v nákupnom centre. Odkedy a v ktorom? Tomto!
11. 3. 2025, 9:35
Nový stánok Sociálnej poisťovne ponúka všeobecné poradenstvo v oblasti sociálneho poistenia. Jej skúsení pracovníci budú obsluhovať dve pracoviská a pomôžu klientom zorientovať sa a zistiť si potrebné informácie v týchto oblastiach:
Aktivácia prístupu do Elektronického účtu poistenca
Informačno-poradenská činnosť v oblasti výberu poistného (základné všeobecné informácie pre odvádzateľov poistného)
Informačno-poradenská činnosť v oblasti nemocenského poistenia, dôchodkového poistenia a poistenia v nezamestnanosti (základné všeobecné informácie o dávkach sociálneho poistenia)
Podpora klientom pri rezervácii termínu na spísanie žiadosti o dôchodok
Preberanie podaní klientov a ich odstúpenie na vybavenie v príslušnej pobočke (napr. žiadosť o ošetrovné, zmena čísla účtu v banke, potvrdenia, doplnenie dokladov k dôchodku...)
Špecializované agendy invalidného dôchodku či spisovanie žiadostí o dôchodok bude naďalej vybavovať sieť 36 pobočiek a 45 pracovísk Sociálnej poisťovne vo všetkých regiónoch Slovenska. „Zamestnanci stánku nemôžu preberať napr. zdravotnú dokumentáciu k invalidným dôchodkom či žiadosti o dôchodok. Ide o agendy, ktoré je nevyhnutné pre ich rozsah a špecifiká vybavovať a spisovať v príslušnej pobočke. V našom stánku však klienti získajú potrebné informácie aj k týmto otázkam. Naši zamestnanci im radi pomôžu s poradenstvom i rezerváciou termínu na spísanie žiadosti o dôchodok,“ vysvetlila Alena Greksa, riaditeľka bratislavskej pobočky Sociálnej poisťovne.
Pilotný stánok Sociálnej poisťovne bude otvorený sedem dní v týždni, od 10.00 do 21.00 hod. Klienti ho nájdu v strede podlažia -1, pri centrálnych výťahoch.
