Reklama

FOTO Rusi začínajú predávať nový MOSKVIČ: Z tej CENY vám padne sánka!

Reklama

Po tom, čo pre útok Ruska na Ukrajinu odišlo z krajiny značné množstvo svetových automobiliek našli Rusi riešenie a obnovili výrobu legendárneho Moskviča. Údajne je však extrémne pomalý a jeho spotreba je šialená.

Zdá sa, že Rusko nezaháľa a potom, čo pre vojnový konflikt odišlo z krajiny množstvo automobiliek, sa rozhodlo obnoviť ikonického Moskviča. Vďačiť však môžu prevažne Číne. Tá totiž znovu zrodila automobilovú legendu.

V ruských médiách začínajú vychádzať aj nové recenzie na vozidlo, ktoré si pamätá ešte časy socializmu. Podľa najnovších informácií má však vysokú spotrebu a výkon skoro žiaden. Čo sa týka výzoru, nový Moskvič sa stretol s veľkou chválou a rozhodne nepatrí medzi neatraktívne autá.

Zdroj: gettyimages

Ikonický Moskvič sa stal symbolom a nebolo domácnosti, ktorá by nepoznala najznámejšie auto socializmu.

Pôvodný Moskvič vznikol v roku 1930 a aj keď nikdy nevyrábal práve revolučné autá, sprvu sa mu darilo držať krok s dobou a dizajn prvých áut napríklad s KIM-10. Ten lahodí oku dodnes a pôsobí ako celkom slušný veterán, ktorý by nejeden z nás rád vlastnil.

Zdroj: instagram moskvichnew

Interiér nového Moskviča nie je vzdialený od najmodernejších áut súčasnosti.

Rusko sa teraz rozhodlo túto legendárnu značku po dlhých rokoch opäť oživiť a to modelom Moskvič 3, ktorý sa v skutočnosti zakladá na dizajne čínskej značky JAC, ktorá očividne dodáva aj komponenty. Auto sa montuje v bývalej továrni Renaultu.

Anketa

Páči sa vám nový model Moskviča?

  • Áno75%
  • Nie24%

Hlasovanie bolo ukončené

Papierová spotreba je niekde na úrovni  6,6 l/100 km. V realite sa však vyšplhala až na dvojnásobok, teda vyše 12 litrov, čo je na dnešné pomery a triedu auta extrémne veľa. V interiéri prevláda dotykové ovládanie, ktoré zožalo vlnu kritiky. Rusi sú jednoducho „stará škola“ a preferujú hardvérové tlačidlá na ovládanie klimatizácie, ktoré sú podľa nich pohodlnejšie.

A teraz to najdôležitejšie – cena. Tá sa bude podľa informácií zverejnených priamo na stránke výrobcu začínať na sume 1 970 000 rubľov. Kurz sa relatívne hýbe, aktuálne by v prepočte na eurá bola štartovacia suma tesne pod hranicou 27 000 eur.

Prečítajte si tiež: