Reklama

Slovenská televízia a rozhlas má KONEČNE nový web: LOGO a VIZUÁL však stále CHÝBAJÚ

×
Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Ministerka Šimkovičová odmieta slová o skončení slobody a nezávislosti v STVR
    Zdroj: Archív

    Stránka verejnoprávnej televízie a rozhlasu na novej doméne je však totožná s predošlým webom RTVS, keďže STVR stále nemá nové logo ani vizuál. 4. novembra 2024 si oficiálne profily STVR na sociálnych sieťach zmenili svoje logo, reagovali však, že ide o dočasný vzhľad. „Názov STVR je umiestnený ako dočasná profilová fotografia verejnoprávnej televízie a rozhlasu na sociálnych sieťach. Tento názov nie je novým logom inštitúcie,“ uviedli po zmene profilových fotiek.

    Zdroj: FB/ STVR

    „Názov STVR je umiestnený ako dočasná profilová fotografia verejnoprávnej televízie a rozhlasu na sociálnych sieťach. Názov nie je novým logom inštitúcie. Ide o prechodné riešenie do času, keď STVR oboznámi verejnosť s novou vizuálnou identitou,“ uviedla STVR po zmene profilovej fotky.

    Zmena nastala aj v logu Správ STVR. Staré logo RTVS s dvojbodkou bolo nahradené len červenou plochou. Šéfka rezortu kultúry pritom ešte v júni 2024 uviedla, že sa už postarala o prvotné návrhy nového loga. Za predlohy ministerstvo kultúry zaplatilo 9 800 eur, no nikto ich doposiaľ nevidel. V auguste reagoval Machala, že celá vizuálna identita by mala byť hotová do konca roka 2024. „Ak mám byť realista, tak koncom roka. Ak mám byť optimista, možno v októbri. Som skôr realista,“ avizoval v lete generálny tajomník. K dnešnému dňu však nie sú oficiálne naplánované žiadne vizuálne zmeny týkajúce sa STVR.

    Zdroj: FB/ STVR

    Logo správ STVR, z ktorého zmizlo staré logo RTVS s dvojbodkou.

    S otázkou, kedy prebehne implementácia novej vizuálnej identity sme oslovili aj samotné ministerstvo a STVR. „Príprava a následná implementácia novej vizuálnej identity Slovenskej televízie a rozhlasu je časovo aj finančne náročný proces, ktorého výsledkom bude zásadné vizuálne zakotvenie verejnoprávneho média. Vzhľadom na dlhodobé dosahy finálneho riešenia by konečné rozhodnutie malo byť v rukách riadne zvoleného riaditeľa STVR a jeho manažmentu. Dočasne poverený zástupca generálneho riaditeľa STVR však vytvoril pracovnú skupinu, ktorá na príprave novej vizuálnej identity v internom prostredí inštitúcie už niekoľko mesiacov intenzívne pracuje. V uplynulých dňoch bol zrealizovaný aj prechod webových stránok inštitúcie na novú doménu stvr.sk, a to vrátane zmeny všetkých e-mailových adries. Diváci a poslucháči tak v súčasnosti nájdu všetky informácie o STVR, rozhlasovom a televíznom vysielaní ako aj obľúbený online obsah a archív na novej webovej adrese www.stvr.sk,“ priblížila Andrea Pivarčiová, poverená vedením Sekcie marketingu a komunikácie v STVR.

    Strana

    2/2

    Reklama