Meghan Markle našla zlatú baňu: K herectvu sa nevráti, využila svoj vkus. Takto na ňom zarába
10. 9. 2024, 8:00 (aktualizované: 10. 9. 2024, 13:36)

Zdroj: Instagram meghan.markle.official
Marketérka Meghan! Herectvo zavesila na klinec, aby sa stala čiernou ovcou kráľovskej rodiny. Členovia monarchie jej však môžu ticho závidieť meno, ktoré si vybudovala. Môže propagovať, čo chce a koho chce.

Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/

Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/

Zdroj: https://www.instagram.com/meghan.markle.official/
Galéria k článku
Je z nej influencerka! Tešia sa aj podnikatelia. S jej podporou sa z ich biznisu stáva zlatá baňa. Čo z Meghan Markle robí influencerku, si pozrite v GALÉRII.
V predvečer druhého výročia smrti kráľovnej Alžbety II. († 96) sa Meghan Markle (43) objavila na otvorení kníhkupectva Godmothers v Summerlande v Kalifornii. Bolo to len na skok od jej sídla s princom Harrym (39) v Montecite. Vojvodkyňa zo Sussexu v diskusii Knižného klubu Oprah Winfrey (70) prezradila, že „vstupuje do kapitoly plnej radosti“. „Pozerám sa na tento čas ako na moju kapitolu radosti. Mojím zámerom je užiť si ju a byť schopná milovať každý jej kúsok tak, ako najlepšie viem.“
Zdroj: Instagram meghan.markle.official
Vojvodkyňa vraj vstúpila do kapitoly života plnej radosti.
Nedalo sa nevšimnúť, že v kníhkupectve bola rovno vystavená aj rozprávková knižka Meghan Lavička. Harryho memoáre Náhradník boli zase umiestnené na čestnom mieste medzi knihami miestnych autorov, na poličke „hrdinovia z nášho mesta“. Zdá sa, že Amerika britského princa a jeho americkú manželku vrelo prijala ako miestne ikony a osobnosti kultúry. Hlavne z Meghan sa stala hotová influencerka a aj táto akcia svedčí o rebrandingu jej mena ako značky.
Zdroj: PROFIMEDIA
V kníhkupectve nechýbala jej rozprávková kniha ani memoáre Harryho.
Ktorú najsilnejšiu vec môže Meghan robiť, si prečítajte na ďalšej strane >>
Meghan bojuje za práva žien a za duševné zdravie, no živí ju celkom niečo iné. Z obrazoviek síce odišla ako „herečka“, ale spolu s Harrym sú na nej ako celebrity. Do roku 2025 majú podpísanú zmluvu so streamovacou platformou Netflix. Šéfka obsahu Bela Bajaria povedala, že pracujú na niekoľkých „projektoch bez scenára“ vrátane dokumentárneho filmu a seriálu. Meghan má tiež podcast a sladké podnikanie – predáva džemy.
Zdroj: PROFIMEDIA
Jahodový džem bol prvým produktom jej značky American Riviera Orchard.
Anketa
S čím by ste z portfólia Meghan najradšej podnikali vy?
- S podcastmi a dokumentmi8%
- S knihami4%
- S marmeládami32%
- S oblečením56%
Hlasovanie bolo ukončené
Čo z nej však robí influencerku, je štýl obliekania. Ako povedala pre New York Times: „Jednou z najsilnejších vecí, ktoré môžem urobiť, je jednoducho nosiť napríklad náušnice.“ Keďže vie, že všetko, čo si dá na seba, vyvolá ošiaľ, rozhodla sa podporovať dizajnérov, ktorí sú zároveň jej priateľmi, ale aj menšie a nové neznáme značky. Potom, čo si niečo od nich dá na seba, ich zisky raketovo stúpajú. Meghan to využíva a investuje do nich.
Zdroj: Courtesy of Prince Harry and Meg
Scény z dokumentárneho seriálu o živote britského princa Harryho a jeho manželky Meghan. FOTO TASR/AP
Od roku 2020 dáva na svoj vkus a vkladá svoje peniaze do malých módnych značiek. Vyberá si tie, ktoré riadia ženy a vyrábajú oblečenie férovo. Potom, čo si Meghan ich výrobky oblečie, vypredajú sa ako teplé rožky, a teda svoju vlastnú investíciu parádne zhodnotí. „Investovanie do nich mi pomohlo pripraviť sa na kapitolu, v ktorej investujem do seba,“ zhodnotila sama.
Meghan sa v Kolumbii predviedla v šatách, ktoré by jej v kráľovskej rodine neprešli, pozrite si ich vo VIDEU:

Zdroj: Instagram meghan.markle.official