Meghan Markle skončila v slzách: Jej drahé džemy vysmiali, teraz v zúfalstve plánuje ďalší krok
25. 7. 2024, 18:00

Zdroj: Canva, Getty Images
Meghan Markle vkladala v marci tohto roka veľké nádeje do svojej novej značky American Riviera Orchard. Po tom, ako zverejnila medzi ponúkanými výrobkami aj džem, zosypala sa na hlavu niekdajšej herečky obrovská kritika.
Zdroj: Meghan Markle
Zdroj: Instagram Meghan Markle
Zdroj: Instagram Meghan Markle
Galéria k článku
Podľa informácií britského denníka Mirror.co.uk skončila Meghan Markle údajne „v slzách" pre „nespravodlivú kritiku“ svojej novej lifestylovej značky American Riviera Orchard. Vojvodkyňa zo Sussexu oznámila svoj nový biznis v marci a spočiatku vzbudzovala u fanúšikov zvedavosť nejasnými detailmi o novom projekte.
Idylickú reklamu v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty však čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. „Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh, jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
Podľa jeho slov ostala Meghan po týchto slovách zničená a aktuálne je nútená v zúfalstve vyrobiť obrovskú PR kampaň, aby zlepšila imidž svojej značky. Vojvodkyňa sa údajne domnieva, že čokoľvek urobí, bude nespravodlivo kritizované.
Zdroj: Instagram Meghan Markle
Idylickú reklamu v nádhernom dome a Meghan v kuchyni variacu dobroty však čoskoro vystriedala poriadne ostrá kritika. Verejnosť sa začala obúvať predovšetkým do jej džemov. „Jedinou muchou je Meghanina nová internetová značka American Riviera Orchard. Meghan sa rozplakala, keď bola značka uvedená na trh, jej nový džem bol extrémne vysmiaty za to, že je vraj drahý a nie je ničím výnimočný," prezradil kráľovský expert a autor Tom Quinn.
Meghan zároveň nechápe, prečo sa do nej ľudia navážajú namiesto toho, aby jej prácu obdivovali. Takúto masívnu kritiku vraj nedokáže zvládať. „Je obzvlášť citlivá na akúkoľvek kritiku svojho luxusného životného štýlu v USA - z jej pohľadu je to niečo, čo treba obdivovať, nie kritizovať," dodal Tom. Pred uvedením ďalších produktov na trh sa tak zrejme pokúsi získať si na svoju stranu nových zákazníkov a fanúšikov. Vraj je odhodlaná poháňať predaj vylepšením svojho imidžu a plánuje sa objaviť v reláciách, podcastoch aj poskytnúť rozhovory „špeciálne vybraným" novinárom.