Reklama

Najhoršia skúsenosť s bratislavskou reštauráciou: Zákazníka dourážali za sexuálnu orientáciu!

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Pochod proti nenávisti voči LGBTI komunite je v plnom prúde!
    Zdroj: Andrea Horváthová
    Reklama

    Kedy sa tie homofóbne útoky skončia? Počas uplynulého víkendu vyplávala na povrch ďalšia šokujúca udalosť. Zákazníkovi reštaurácie niekto popísal donášku vulgárnymi urážkami, ktoré sú spojené s jeho sexuálnou orientáciou.

    Influencer Milan bez mapy v nedeľu (16.10.2022) upozornil na šokujúcu situáciu, ktorou si musel prejsť jeden z jeho priateľov. "Kamarát mi včera vystrašený volal, že si cez Wolt (pozn. redakcie: online donášková služba pre rozvoz potravín) objednal jedlo v reštaurácií Morbid Fritz na Obchodnej," píše na sociálnej sieti Milan.

    Video Player is loading.
    Stream Type LIVE
    Advertisement
    Current Time 0:00
    Duration 0:00
    Remaining Time 0:00
    Loaded: 0%
      • Chapters
      • descriptions off, selected
      • subtitles off, selected
      V Bratislave sa koná Pochod za odsúdenie nenávisti voči LGBT komunite

      Na tom by nebolo nič zvláštne. Avšak, keď mu kuriér doniesol tašku s jedlom, zákazník si na nej našiel ohavný odkaz. Na balíčku bolo napísané číslo jeho objednávky a veľký vulgárny nápis: "Buzerant diki za Wolt." Aby toho nebolo málo, na taške bola nakreslená ruka so zdvihnutým prostredníkom a niekto tam ešte perom dopísal aj slovo ko*otko a "mama ťa nemá rada".

      "Keď mu prišiel kuriér, ospravedlňoval sa, že on to nenapísal," informuje Milan. K celej veci sa do pár minút vyjadrila prostredníctvom sociálnej siete aj samotná prevádzka.

      Za vzniknutú situáciu sa ospravedlnili a tvrdí, že chyba na jej strane nenastala. "Situáciu sme riešili, na 100 % to nebol nikto zo zamestnancov našej spoločnosti, ale jeden opitý klient. Zákazník, ktorý si práve objednával na pulte a na pripravené tašky pre Wolt napísal tieto neakceptovateľné texty," píše reštaurácia v príspevku s tým, že sa veľmi ospravedlňujú za to, že sa taška dostala až ku klientovi a nevšimol si to nikto zo zamestnancov a ani samotný kuriér, vzhľadom na veľmi rušnú prevádzku v daný čas. Influencer Milan, ktorý na problém upozornil však tvrdí, že si to kuriér všimol a mal sa za to aj ospravedlňovať.

      Video Player is loading.
      Stream Type LIVE
      Advertisement
      Current Time 0:00
      Duration 0:00
      Remaining Time 0:00
      Loaded: 0%
        • Chapters
        • descriptions off, selected
        • subtitles off, selected
        VIDEO: Pochod za odsúdenie nenávisti voči LGBTI komunite

        "Danú osobu sa snažíme identifikovať a postúpime ďalšie právne kroky a nastavíme prevádzku, aby k takýmto veciam už nikdy nemohlo prísť. Naša spoločnosť sa dištancuje od akejkoľvek nenávisti a chceme vyjadriť veľké znepokojenie nad daným činom jedinca," uzatvára reštaurácia Morbid Fritz.

        K celej veci sa už vyjadril aj samotný Wolt. Situácia ich, podľa ich slov, veľmi pobúrila. "Roky sa snažíme o to, aby naši zákazníci mali najlepší servis a aby náš prístup k ním bol príkladom. Nech nastalo popísanie tašky v ktorejkoľvek fáze donášky, je neodpustiteľné, že sa takáto taška dostala až k nášmu zákazníkovi," informuje kuriérska služba s tým, že ak donášku kuriér neodovzdal iba nedopatrením, vyvodia dôsledky. Za celú situáciu sa ospravedlňujú a záležitosť sľubujú prešetriť. Zároveň zdôrazňujú, že podporujú kultúru tolerancie a takýto čin sa nezhoduje s ich hodnotami.

        Mohlo by vás zaujímať: