Internet je plný pochvál od ľudí, ktorí „chudli podľa Mačingovej“. A vďaka čomu je jej program taký úspešný? „Nezaťažujem ľudí kontrolou prijatých kalórií. Postupne zisťujú, že množstvo prijatej stravy nemusí spôsobovať nárast podkožného tuku. Práve naopak. Vhodná skladba jedálnička pomáha telu zbaviť sa dôsledkov predchádzajúceho stravovania,“ hovorí.

VIDEO Exkluzívna spoveď bývalého markizáka: Ako sa pasujem s rakovinou!

Čo treba dodržiavať a ako schudnúť raz a navždy? Viac sa dozviete vo videu.

Prvý týždeň

Cikľa má množstvo látok a bojuje proti viacerým ochoreniam.
Cikľa má množstvo látok a bojuje proti viacerým ochoreniam.
Zdroj: Pixabay

Na raňajky sa je najmä postrúhaná surová mrkva a jablko, ochutené medom, hrozienkami a orechmi (pomer jablko : mrkva : orech 1:1). Orechy obsahujú nenasýtené mastné kyseliny a bielkoviny, preto sú veľmi dôležité. Na obed sa strieda brokolica, fazuľové struky, šalát z červenej repy, prekladaná cuketa. Na večeru sa strieda šalát z červenej repy, mrkvový perkelt, prekladaná cuketa, brokolica.

Druhý týždeň

Rezance so špenátom sú ľahké a veľmi chutné.
Rezance so špenátom sú ľahké a veľmi chutné.
Zdroj: Shutterstock

Na raňajky sa striedajú: 1. bio biely jogurt s vlašskými orechmi, medom a škoricou 2. kivi, banán, orechy, med a mletá škorica 3. mrkva, jablko, med, orechy, hrozienka.

Na obed sa striedajú: 1. široké bezvaječné cestoviny s kalerábom 2. brokolica na cesnaku so zázvorom 3. mrkvový perkelt, 4. fazuľové struky, vajíčko 5. bezvaječné cestoviny so špenátom 6. kuracie karbonátky s zelerom.

Na večeru sa strieda: 1. zeleninový boršč 2. hrachová polievka 3. cviklový šalát 4. brokolica na cesnaku so zázvorom

Tretí týždeň

Dôležité je delené stravovanie, teda bielkoviny nekombinovať so sacharidmi.
Dôležité je delené stravovanie, teda bielkoviny nekombinovať so sacharidmi.
Zdroj: Shutterstock

Na raňajky sa striedajú: 1. šťava z čerstvého grepu, nátierka z medu a vlašských orechov, ktorá sa natrie na grahamové alebo sójové pečivo a kakao zo sójového mlieka 2. mrkva, jablko, orechy, hrozienka, med 3. varené pšeno , orechy, sušené slivky a med 4. bio biely jogurt, vlašské orechy, med a škorica 5. pohánkové vločky zaliate sójovým mliekom, strúhané jablko, orechy, med

Na obed sa striedajú: 1. kuracie karbonátky s zelerom 2. zeleninová polievka, fazuľové struky a cviklový šalát 3. zeleninová polievka, prekladaná cuketa 4. varená strúhaná cvikla, cibuľa a tuniak 5. zelerové hranolky, filety z morskej tresky na masle 6. zelerové hranolky, dusené morčacie stehno 7. zelerové hranolky, dusené morčacie stehno, varená cvikla.

Na večeru sa striedajú: 1. bryndza s bielkami 2. Mozzarella a rajčiny 3. zeleninová polievka 4. cviklový šalát, morčacie prsia v mletých orechoch 5. mrkvový perkelt, nízkotučný syr, brokolica s cesnakom 6. brokolica s cesnakom a tuniakom 7. zelerové hranolky, morčacie stehno a čerstvá uhorka

Štvrtý týždeň

Keď ide o zdravé potraviny, netreba rátať kalórie.
Keď ide o zdravé potraviny, netreba rátať kalórie.
Zdroj: Shutterstock

Na raňajky sa striedajú: 1. pohánkové vločky zaliate sójovým mliekom, strúhané jablko, orechy a med 2. mrkva, jablko, orechy, hrozienka, med 3. varené pšeno, orechy, sušené slivky a med 4. mrkva ,jablko, orechy, med, hrozienka 5. bio biely jogurt, vlašské orechy, med, škorica 6. šťava z čerstvého grepu, nátierka z medu a vlašských orechov sa natrie na grahamové alebo sójové pečivo a kakao zo sójového mlieka 7. varené pšeno, orechy, sušené slivky a med.

Na obed sa striedajú: 1. široké bezvaječné cestoviny s kalerábom 2. mrkvový perkelt, nízkotučný syr, brokolica s cesnakom 3. cviklový šalát, morská treska na masle 4. bezvaječné cestoviny so špenátom 5. bryndza s bielkami 6. zeleninový boršč, kuracie karbonátky s zelerom

Na večeru sa striedajú: 1. kuracie karbonátky s zelerom 2. cviklový šalát, morčacie prsia v mletých orechoch 3. zeleninová polievka, prekladaná cuketa 4. cviklový šalát, tuniak 5. varené pšeno, orechy, sušené slivky, med 6. zelerové hranolky, filety z morskej tresky na masle 7. varená strúhaná cvikla, cibuľa a tuniak.