Reklama

Deň s Marošom Ihnátom z MMG Freedom Barbers

Ilustračné foto.

Zdroj: Orange

Reklama

PR článok

Maroš Ihnát, spoluzakladateľ jedného z najúspešnejších holičstiev na Slovensku, nám prezradil, ako to u nich vyzerá počas typického pracovného dňa.

7:00 Prvé, čo ráno urobím je, že skontrolujem, čo ma v ten deň čaká. Ešte so zalepenými očami. Pri pohári citrónovej vody si prečítam emaily, pozriem noviny a naraňajkujem sa.

7:30 Vyrážam do práce. Väčšinou sa nechám odviesť svojou priateľkou Silviou, ktorá rada šoféruje a spĺňa skills šoféra limuzíny, aby som sa vyhol rannému stresu z dopravy. Sedávam vzadu a pozerám Instagram.

8:10 Na Námestí 1. mája, kde stojí náš barber shop, bolo pred 40 rokmi tiež veľmi vychytené holičstvo. Berieme to teda ako pokračovanie peknej tradície. Ráno treba nahriať kávovar, skontrolovať holičské náradie, strojčeky, uteráky a čistotu. Hygiena je pre nás na prvom mieste. Otvárame o deviatej, čiže o čo skôr sa tu stretneme, o to lepšie. Pol hodina je minimum.

8:30 Biznis sa nerieši sám. Ešte raz kontrolujem dnešné rezervácie a emaily. Naša práca sa už nezaobíde bez internetu. Zo začiatku sme to skúšali, ale bolo to peklo. Používali sme zošit a bol v tom neuveriteľný chaos. Keď sme začali riešiť internet, tak sme chceli optiku, ale tá v Starom meste nie je. Nakoniec sme si vybrali 4G internet od Orangeu a super. Všetko šliape ako má, a to naň štandardne býva pripojených aj 30 ľudí. A bez problémov.

9:00 Prichádzajú prví zákazníci. Pravidelne nás navštevujú aj známe osobnosti. Chodí sem Rytmus, Ego a bol tu aj pán prezident Andrej Kiska. Nezakladáme si na hype okolo známych osobností, ale samozrejme, že ak sú s nami spokojní, tak je to super. Naše holičstvo je ale prístupné pre každého bez rozdielu. Jeden zákazník je tak na hodinu.

11:00 Je skvelé, keď vidíte, že zákazníci sa u vás majú dobre a fotia sa hneď v kresle. Pre mňa to je viac ako obyčajné ďakujem. Spokojnosť nám dávajú najavo aj online recenziami. Často hodnotia a zdieľajú fotografie priamo z holičstva. Máme tu aj playstation, aby si mohli skrátiť čakanie a na internete nám beží aj hudba a pevná linka. Preto sme potrebovali rýchle a stabilné pripojenie. Ja robím instastories, to ma baví. Pripojenie na wifi je teda určite veľkým benefitom. Keď sa vyskytne situácia ako táto a sedí u nás asi 10 zákazníkov, tak výpadky nie sú vítané. Máme tu aj takých, ktorí si riešia pracovné emaily, dokonca sa nám už stalo, že si tu jeden klient vybavoval rokovanie cez Skype.

12:00 Mám siestu až do štvrtej. Naobedujem sa, zájdem si do fitka alebo na masáž. Takýmto rozdelením pracovného času som sa inšpiroval v zahraničí a som vďaka tomu oveľa produktívnejší.

16:00 Vraciam sa do práce a mám ďalších zákazníkov. Páči sa mi, že k nám chodia rozmanití ľudia. Sem tam príde niekto aj bez objednávky. Väčšinou na základe Instagramu. Ak je šanca, tak si počká na voľného barbera. Ak nie, tak mu dáme nový termín. Našťastie s internetom sme zaviedli aj online rezervačný systém. Pri 31 000 rezerváciách ročne to bolo potrebné. Môže sa to zdať ako desivé číslo, ale pre nás je to známka našej kvality.

20:00 O ôsmej končíme. Dáme si s chalanmi goodbye drink, pripijeme na úspešný pracovný deň a je čas ísť domov.

20:30 Doma už len relaxujem. Pozriem si film, seriál a snažím sa vypnúť. Hoci to nie je také ľahké, pretože svojou prácou žijem.

PR článok