Predajne KRAJ sú špecifické svojím sortimentom. Okrem bežných produktov sa sústreďujú aj na podporu lokálnych a regionálnych výrobcov a sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami, alergiami.

„Moderný koncept predajní KRAJ je k dispozícii stále väčšiemu počtu zákazníkov. Pri jeho vytváraní sme vychádzali zo svetových trendov, ktoré sa osvedčili medzi mladou populáciu. Značka KRAJ si našla svoju klientelu vo väčších mestách, resp. nových štvrtiach miest a aj preto sme našu 30. predajňu KRAJ otvorili na najväčšom sídlisku na Slovensku – v bratislavskej Petržalke,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate Stanislav Čajka.

Zákazníci nájdu na ploche takmer 300 m² výrobky od lokálnych dodávateľov, zdravé potraviny či sortiment pre ľudí s potravinovými intoleranciami. „Ak chcete urobiť rodinný nákup pozostávajúci z moderných potravín, ktoré sú funkčné, lokálne či ručne vyrábané, tak je pre vás KRAJ ten správny formát. Ak máte v rodine celiatika, ak niekto trpí intoleranciou na laktózu alebo vyhľadáva vegánske a bio produkty, v KRAJi nájde to, čo potrebuje“ opisuje filozofiu predajní Marek Koštrna, marketingový manažér spoločnosti TERNO real estate. Na pultoch nového obchodu sú zákazníkom k dispozícii aj populárne potraviny privátnych značiek Z nášho kraja a TERKA. Tie prinášajú širokú škálu kvalitných produktov naprieč rôznymi kategóriami za dostupné ceny.
Nová predajňa KRAJ zamestnala 10 ľudí, celkovo si doteraz v sieti KRAJ našlo prácu 322 zamestnancov.
Na rok 2023 spoločnosť plánuje otvoriť ďalšie 3 predajne potravín KRAJ. Prvá sa má otvoriť už začiatkom roka v januári v Stupave.