Pokiaľ ide napríklad o obľúbené značky piva patriace nielen pod Plzeňský Prazdroj Slovensko, báť sa vraj nemusíme. „Plzeňský Prazdroj Slovensko bol na otvorenie krčiem a reštaurácií plne pripravený. Pivovar funguje naplno a už počas 2. a 3. fázy sme začali stáčať pivo do sudov a tankov, celkovo doteraz v objeme takmer 7200 hl.,“ uviedol výrobca pre Plus JEDEN DEŇ.

Aj naďalej však platia viaceré reštrikčné opatrenia, takže situácia jednotlivých prevádzok sa zlepší len čiastočne. Väčšina podnikov bude môcť využívať vnútorné kapacity len na 30 – 40%. Aby sa im to oplatilo, musia mať aj terasu, ktorá je pri teplom počasí kľúčová.

Naštartovanie ekonomiky však bude významne závisieť najmä od ľudí, bez ktorých to nepôjde a tempa, akým sa budú vracať k spoločenskému životu. „Veríme, že spotrebitelia podnikom vo fáze ich otvárania prejavia dôveru a prídu si so svojimi blízkymi opäť vychutnať skvelé pivo a jedlo. Pivný zážitok pôjde ruka v ruke s prísnymi hygienickými opatreniami, pretože bezpečnosť ľudí je pre nás aj naďalej na prvom mieste,“vysvetľuje Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre prevádzky a reštaurácie, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Niektoré prevádzky interiéry neupravujú, každý druhý stôl však plánujú obsadiť rezerváciou.
Niektoré prevádzky interiéry neupravujú, každý druhý stôl však plánujú obsadiť rezerváciou.
Zdroj: archív

„Aby sme našim partnerom pri otvorení boli v tomto smere čo najviac nápomocní, dodávame dezinfekciu, manuály aj pomoc ako sa správne starať o pivo, výčap či pivné sklo za zvýšených hygienických opatrení,“dodal.

Slováci, dajte si čapáka „na účet podniku“

Posledné čísla ukazujú, že krízu neprežilo 35 podnikov. „Aby sa k nim nepridávali ďalšie, v Prazdroji pripravujeme sériu aktivít na prinavrátenie spotrebiteľov do prevádzok. Jednou z nich je akcia „Prvé na Prazdroj“, ktorá je poďakovaním ľuďom po celom Slovensku za ich zodpovedný prístup. Slúži zároveň aj ako pozvánka k postupnému návratu do normálu. V rámci nej si budú môcť spotrebitelia od pondelka 25.5. počas dvoch týždňov vychutnať jedno pivo na náš účet vo svojom obľúbenom podniku. Konkrétny termín akcie si určí samotná prevádzka. Pôjde vôbec o najmasívnejšiu podporu v našej histórii, dotkne sa 4000 prevádzok naprieč celým Slovenskom,“ doplnil Kubiš.

Anketa
Chystáte sa ísť počas víkendu niekam von na pivo?
  • 80%
  • 20%