FOTO LEGENDA telešopingu Horst Fuchs (74): V Česku SKRACHOVAL... a to nie je všetko!
29. 4. 2021, 20:00 (aktualizované: 16. 7. 2024, 0:58)

Zdroj: Twitter
Najznámejší telešopingový predajca, ktorý dokázal svojím prejavom a prevedením predať čokoľvek a komukoľvek, oslávil nedávno svoje 74. narodeniny. Čo robí legenda televízneho predaja Horst Fuchs v súčasnosti?
Zdroj: fb Horst Fuchs
Zdroj: FB Horsta Fuchsa
Zdroj: screenshot youtube.com
Galéria k článku
Jeho tvár desiatky rokov zdobila televízne obrazovky a počas reklamných spotov dokázal predať aj nemožné. Rakúska firma WS International sa vryla do pamäte množstvu divákov. Horst Fuchs bol tvárou tejto spoločnosti niekoľko rokov a mimoriadne obľúbený bol aj v našich končinách. Veď ktorý Slovák by nepoznal jeho kultový prejav zakončený frázou: „... a to nie je všetko!“
VIDEO: Horst Fuchs by predal aj vegetariánovi kilo bôčiku
Začiatky jeho kariéry siahajú do mesta Frankfurt nad Mahonom, kde pracoval ako obyčajný pracovník v automobile. Horst sa snažil splniť sen rodičom a chcel sa vyučiť za výrobcu karosérií.
S odstupom času zistil, že skôr ako s náradím mu to ide so slovami. Rozhodol sa svoj talent využiť, a namiesto opravovania áut ich začal predávať. Vypracoval sa až do televízie, kde podpísal spoluprácu so spoločnosťou WS International.
„... a to se vyplatí, Horste!“
Horstov prejav dokázal zaujať azda každého. Pridal aj extravagantný výzor v podobe výrazných farieb saka, náušnice v uchu či množstva prsteňov. Horst dokázal, že každý jeden produkt má využitie a je nesmrteľný. Predvádzal kvalitu a funkčnosť produktu rôznymi spôsobmi, či však kvalita samotných výrobkov zodpovedala jeho kvetnatým opisom, je viac než rozporuplné.
Predaj a sledovanosť telešopingu rapídne stúpala a ľudia Horsta milovali. Veci kupovali často len preto, že ich ponúkal práve on – nepotrebné kuchynské nože či odstraňovač špiny z laku auta. Horstovi skrátka verili Nemci aj Slováci a každý sa nechal nalákať na jeho sľuby o stopercentnej kvalite.
Jeho relácie boli vysielané do desiatok krajín sveta, v roku 2001 dokonca spoločnosť rozhodla expandovať do Indie.
Telešoping však za posledné desaťročie kvôli internetu upadol a Horst sa z obrazoviek úplne vytratil. Česká pobočka firmy WS International, v rámci ktorej Horst vystupoval napríklad na obrazovkách televízie Nova, pred vyše 5 rokmi skrachovala po 20-ročnej ére úspešného biznisu.