Reklama

Strany investujú viac peňazí do reklám na sociálnych sieťach: Kto je lídrom a kto šetrí?

Na snímke líder mimoparlamentnej strany Vlasť Štefan Harabin počas tlačovej konferencie po rokovaní s predsedom strany ĽSNS Marianom Kotlebom v centrále strany Vlasť v Bratislave 14. novembra 2019. FOTO TASR – Jaroslav Novák

Zdroj: Jaroslav Nov?k

Reklama

Politické strany investujú čoraz viac peňazí do kampaní na sociálnych sieťach. Uvádza to mimovládna organizácia Transparency International Slovensko (TIS) na svojom oficiálnom účte.

„Medzitým výdavky na Facebooku dosahujú najvyššie úrovne od začiatku kampane. Len za minulý týždeň strany podľa údajov samotnej sociálnej siete preinvestovali cez 50-tisíc eur. Najviac Smer (18-tisíc), Most-Híd (7,4-tisíc), PS/Spolu (7-tisíc), Vlasť (5-tisíc) a SNS (4,7-tisíc). Dve vládne strany tak predbehli v novembri na Facebooku dominantnú pozíciu PS/Spolu,“ informuje organizácia na sociálnej sieti.

Zdroj: TIS facebook

Ficov facebook

Zatiaľ najviac peňazí na podporu facebookovej stránky mal zaplatiť Robert Fico. Jeho reklama bola mierená na mladšiu a strednú generáciu. Dve videá o ekonomických úspechoch vlády a rozhádanosti opozície na Facebooku boli mierené viac na mužov, fotka Fica v hre so psom na Instagrame skôr na ženy.

×
Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    VOĽBY2020: SNS povedie do volieb jej predseda Andrej Danko, nasledovať majú poslanci