„Medzitým výdavky na Facebooku dosahujú najvyššie úrovne od začiatku kampane. Len za minulý týždeň strany podľa údajov samotnej sociálnej siete preinvestovali cez 50-tisíc eur. Najviac Smer (18-tisíc), Most-Híd (7,4-tisíc), PS/Spolu (7-tisíc), Vlasť (5-tisíc) a SNS (4,7-tisíc). Dve vládne strany tak predbehli v novembri na Facebooku dominantnú pozíciu PS/Spolu,“ informuje organizácia na sociálnej sieti.
Zatiaľ najviac peňazí na podporu facebookovej stránky mal zaplatiť Robert Fico. Jeho reklama bola mierená na mladšiu a strednú generáciu. Dve videá o ekonomických úspechoch vlády a rozhádanosti opozície na Facebooku boli mierené viac na mužov, fotka Fica v hre so psom na Instagrame skôr na ženy.