Pred poslednými pretekmi na Sicílii slovenský jazdec živil nádej aj na celkové prvenstvo. Na záverečnom podujatí sezóny sa totiž rozdeľovala dvojnásobná porcia bodov. Avšak po tom, čo Karamyšev na automobile značky Chevrolet vyhral prvé z dvoch pretekov, bolo jasné, že majstrom Európy sa stane on.

Homola na BMW si pripísal dvakrát druhé miesto a v konečnom účtovaní tak zaostal o 10 bodov. „Počas celej sezóny som viedol so Chevroletmi, ktoré tri roky za sebou vyhrali aj majstrovstvá sveta WTCC, nerovný boj. Aj tak gratulujem Nikolajovi k titulu majstra Európy,“ uviedol Homola.

Dodal, že v kategórii ETCC mali na rozdiel od tej elitnej Chevrolety rovnakú hmotnosť ako jeho vozidlo a o to náročnejšie bolo s nimi pretekať. Mladý jazdec si v celkovom umiestnení zopakoval svoje postavenie z minulej sezóny.