Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Na Meghan sa chystajú právnici! Predstavila novú značku, no ľudia zúria: Všetko okopírovala?

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Meghan predstavila novinky: Premenovala svoju lifestylovú značku
    Zdroj: Instagram Meghan
    Reklama

    Meghan Markle premenovala svoju značku American Riviera Orchard na "As Ever" a predstavila aj vynovené logo. Krátko po tomto kroku však opäť lieta v problémoch a hrozí jej žaloba.

    Názov jej lifestylového projektu je totiž rovnaký ako meno newyorského podniku, ktorý existuje od roku 2017. Vynovené logo sa navyše nápadne podobá na oficiálny erb španielskeho mesta Porreres na Malorke. Španielsko podľa informácií britského denníka DailyMail.co.uk hovorí o spore a o plagiáte. Vedenie dedinky na Malorke údajne zvažuje aj právne kroky proti vojvodkyni zo Sussexu pre kopírovanie tradičného erbu. Obidva obrázky obsahujú palmu s dvomi vtákmi po oboch stranách.

    Zatiaľ čo erb mesta je posiaty farbami, logo Meghan používa iba tmavosivú a bielu. Starosta Francisca Mora pre miestne noviny Ara Balears povedal, že podobizeň je „surrealistická“ a že radnica sa rozhoduje, či podnikne právne kroky proti vojvodkyni alebo nie. Dodal: "Neviem, či navštívila nejaké agroturistické stránky a videla erb, pretože fotografia na jej webovej stránke je prevzatá z Malorky," uvádza. Dedina sa teraz „cíti medzinárodne“ a dúfa, že jej to prinesie aspoň nejaké uznanie. „Dúfam, že veľa ľudí na celom svete si uvedomí, že na Malorke je vnútrozemské mesto, ktoré má tento erb,“ dodal starosta.

    Pre The Sun tiež povedal: „Nechceme, aby bol náš erb zneužitý, pretože patrí výlučne Porreres. Jediný rozdiel medzi ich logom a naším erbom je v tom, že na nich sú dva kolibríky a v našom sú buď lastovičky, alebo holuby – historici nemôžu súhlasiť. Požiadame Meghan, aby odstránila logo z ich webovej stránky," dodal starosta dedinky, ktorú obýva 5 000 obyvateľov. Spor by mohol nakoniec viesť k tomu, že vojvodkyňa by bola donútená k tretiemu rebrandu svojej firmy.

    Pokračovanie článku nájdete na ďalšej strane >>>

    Vyberáme pre vás niečo PLUS