Naša modelka naložila influencerkám: Propagujete produkty na vlasy a máte TRI CHLPY na hlave
22. 11. 2024, 12:45 (aktualizované: 23. 11. 2024, 12:34)
Úspešná topmodelka Saša Gachulincová (33) sa pred rokmi viac zviditeľnila slovenským divákom, keď účinkovala v šou Tvoja tvár znie povedome. A hoci aj ona sem-tam robí reklamu produktom na Instagrame, za influencerku sa nepovažuje. A práve tým poriadne najnovšie naložila! Čo ju vytočilo do vývrtky?
Zdroj: Nový Čas - Tibor Géci
Zdroj: JÚLIUS DUBRAVAY
Zdroj: Instagram/sashagachul
Galéria k článku
Gachulincová je úspešnou svetovou topmodelkou. Ešte v roku 2005 vyhrala slovenské finále Elite Model Look a na svetovom sa umiestnila na 2. mieste. Predvádzala pre mnohé zvučné módne značky. Slovenskému divákovi však začala byť viac známa, keď súťažila v markizáckej šou Tvoja tvár znie povedome. A ako už všetci dobre vieme, vo svete sa rozmohol trend influencerov, ktorí propagujú reklamné produkty, za čo niekedy berú nemalé sumy peňazí. Známe ženy, ktoré promujú dané produkty, tvrdia, že ich vyskúšali na vlastnej koži, alebo ich pravidelne používajú, no opak je niekedy pravdou. A Saša sa už na to nemohla pozerať! Babám - influencerkám riadne naložila. Asi najviac ju dorazilo to, a určite nie je jediná, že ženy, ktoré majú nadpojené vlasy, propagujú výrobky na rast a výživu vlasov.
Zdroj: Instagram @sashagachul
Alexandra Gachulincová
„Milujem, keď influencerky, čo majú tri chlpy na gebuli, alebo nadpojené vlasy, alebo totálne zničené vlasy, robia reklamu na gumené cukríky pre hustú hrivu,“ zverejnila pobavene Saša. „Milujem, keď influencerky s total nádhernou hrivou, robia reklamu na vlasovú radu určenú pre ženy, ktoré majú total zničené vlasy. Milujem, keď influencerky robia reklamu na čínske lacné eshopy (čo by som ani potkanovi v New Yorku nekúpila), ale ony sú oblečené od hlavy po päty v ultra luxusných značkách. Milujem influencerky, ktoré propagujú veci na bielenie zubov, pritom majú fazety," rozohnila sa Gachulincová, ktorá si nedávala servítku pred ústa.
ČO EŠTE ĎALŠIE PREKÁŽA SAŠI, ČÍTAJTE TU >>
„Milujem, keď influencerky propagujú firmy, ktoré im chodia upratovať (a aké je to lacné), keď s týmto zdražovaním všetkého, bežná rodina ledva vyžije a o "obyčajnom lacnom upratovaní" môže len tak snívať. Milujem influencerky, ktoré propagujú kozmetiku, kde mejkap stojí 7 eur - čo Dirty Chai Latte s lactofrei mliekom v centre Bratislavy stojí viac. A ty si taký mejkap chceš kúpiť? Alebo taký chceš kúpiť svojej dcére?!“ dodala. S hejtami sa stretáva napríklad aj speváčka Dara Rolins, ktorá je tvárou kozmetickej značky, pritom pred necelým rokom podstúpila celkový facelifting tváre v Taliansku, čo jej ľudia tiež neraz dali vyžrať...