Reklama

FOTO Súťažiace z Ruže zúria: Do šou prichádzajú TRI nové krásky! TÚTO missku istotne poznáte

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Ženích Rasťo Zvara: Dôvod, prečo som si išiel hľadať nevestu do šou Ruža pre nevestu
    Zdroj: Plus JEDEN DEŇ

    Karolína Michalčíková (26), Trenčín, bývalá misska
    Venuje sa aj vizážistike a vo voľnom čase modelingu. V roku 2022 vyhrala titul Miss Universe a reprezentovala Slovensko na svetovej súťaži krásy až v ďalekom New Orleans v Louisiane. Odmalička sa venovala športu. Nerada prehráva, no zároveň nechce, aby ju druhá strana nechala vyhrať len tak. Či už ide o priateľov alebo partnera, chce mať po svojom boku ľudí, na ktorých sa môže spoľahnúť, tak ako sa oni môžu na ňu.

    Zdroj: TV Markíza

    Karolína Michalčíková (26), Trenčín, bývalá misska

    Lindita Sinani (22), Bratislava, podnikateľka
    Skrýva v sebe ostrý temperament Balkánu - pochádza z Albánska. Veľmi často cestuje a miluje spoznávať nové kultúry, dokonca často podniká cesty do exotických krajín aj úplne sama. Lindita je pravým príkladom rozhľadenej intelektuálky, ktorá sa cez víkend radšej ponorí do čítania knihy, venuje sa šamanským rituálom a zároveň sa vyžíva v móde, extravagantnom (často provokujúcom) štýle, dlhých nechtoch a kozmetických úpravách.

    Zdroj: TV Markíza

    Lindita Sinani (22), podnikateľka. Lindita v sebe skrýva ostrý temperament Balkánu - pochádza z Albánska.

    Anketa

    Ktorá z trojice má podľa vás u Rasťa najväčšiu šancu?

    • Jasmína32%
    • Karolína64%
    • Lindita 3%

    Hlasovanie bolo ukončené

    Strana

    2/2

    Autor článku

    Diana Drobuliaková

    Zástupkyňa šéfredaktora | Vedúca oddelenia Šoubiznis a Magazínu Plus JEDEN DEŇ
    Absolventka Kulturológie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave pracuje v P1D od roku 2013 a vo svete šoubiznisu a zákulisných pikošiek je ako doma.
    Reklama