Reklama

Geissovci mali pomôcť s BIZNISOM: Ako to dopadlo? PREHOVORILI podnikatelia, ktorých navštívili!

×
Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Hanba Geissovcov počas večere na Slovensku: Takto ohundrali LUXUSNÉ 9-chodové menu!
    Reklama

    Presne pred rokom prišli milionári Geissenovci v rámci svojej známej šou Geissenovci - ťažký život milionárov aj na Slovensko. Mnohí Slováci, ktorí ich mali možnosť stretnúť aj naživo, na nich doteraz spomínajú s úsmevom. A čo jednotlivé hotely a atrakcie, ktoré navštívili?

    Rodinka Geissenovcov prijala pozvanie od Richarda Sulíka a na Slovensku zostali nakrúcať ich šou o ťažkom živote milionárov. Počas svojej cesty navštívili niekoľko miest a zaujímavostí, boli napríklad ubytovaní na nádhernom zámku Šimák v Pezinku, kde strávili jednu noc. Súčasťou ich návštevy bola aj prehliadka zámku a Galérie umeleckého skla. Navštívili aj Zámocké vinárstvo, ktoré sa nachádza priamo pod zámkom, kde degustovali miestne vína. Nakoniec si aj odniesli vína, ktoré im chutili, ako spomienku na pobyt na zámku.

    “Predpokladáme, že návštevnosť hotela v deň, kedy bola rodina u nás ubytovaná,  bola do určitej miery ovplyvnená príchodom rodiny Geissenovcov, ale nemáme vedomosť o konkrétnom čísle týchto hostí,” povedala nám Simona Kukumbergová z marketingového oddelenia zámku.

    Geissenovci rovnako strávili aj nejaký čas v Hoteli Lomnica vo Vysokých Tatrách. Svoj oddych si užívali v najkrajšom apartmáne Mária Terézia s exkluzívnym výhľadom na Lomnický štít. Historické priestory a umenie na každom kroku ich podľa vedenia hotela nesmierne nadchlo, no najviac ich však ohúrili miestne výnimočné vína v plechovkách Hey You, s ktorými si štrngli s úsmevom na tvári.

    Článok čítajte na ďalšej strane:

    V tomto prípade však návšteva prominentnej rodiny nemala žiadny vplyv na obsadenosť hotela v aktuálnych mesiacoch. “Neevidujeme nikoho, kto by k nám zavítal práve vďaka nim. Sme presvedčení, že budovanie cestovného ruchu v Tatrách si vyžaduje systematické kroky v rámci dlhodobo plánovanej stratégie a hlavne efekt sa dostaví s časovým odstupom. Určite nie je okamžitý na základe jedného mediálneho výstupu.”

    Milionári si nenechali ujsť ani obľúbenú atrakciu Hurricane Factory v Tatralandii. Práve odvtedy majitelia evidujú aj zvýšenú návštevnosť. “Ľudia reagujú na sociálnych sieťach na základe ich návštevy v Hurricane Factory Tatralandia. Niektorí zákazníci si prišli vyskúšať atrakciu vo veternom tuneli len vďaka ich návšteve,” poznamenala recepčná Dominika Jandurová.

    Geissenovci strávili tiež niekoľko nocí v Grand Hotel River Park v Bratislave. Ako uviedol Rudolf Križan, generálny riaditeľ hotela, v súčasnosti v Grand Hoteli River Park v Bratislave prevažuje tzv. biznis klientela. “Zvýšenie záujmu o náš hotel po odvysielaní reality show Geissenovci očakávame najskôr počas letnej sezóny, kedy budú do Bratislavy prichádzať hostia, ktorí si prídu oddýchnuť a budú mať čas na to, aby spoznávali mesto. Uvedomujeme si, že to, že sa náš hotel stal prvou voľbou nielen pre významné štátnické návštevy, ale aj pre hviezdy šoubiznisu, je pre mnohých hostí dostatočne veľkým lákadlom, aby sa u nás tiež ubytovali,“ podotkol.

    Článok čítajte na ďalšej strane:

    V Kúpeľoch Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach sa oboznámili s tradíciou slovenského kúpeľníctva a zároveň si vyskúšali liečivú termálnu prírodnú vodu a rôzne procedúry a atrakcie. Podľa slov viceprezdienta Spa Aphrodite Rajecké Teplice Zdenka Miškolciho, kúpele posledné roky výrazne napredujú - investujú do rozširovania rezortu, aby mohli konkurovať top destináciam.

    “Snažíme sa rozvíjať v každom smere, prinášať nové veci a zaznamenali sme určitý rozmach. Najlepšou odpoveďou na našu mravčiu prácu je 80-90%-ná obsadenosť! A pochopiteľne, že vždy privítame u nás zaujímavé formy marketingu, ktoré nás zviditeľnia a dostanú do mediálneho povedomia širokej verejnosti, tak ako trebárs návšteva nemeckej rodiny Geissenovcov," prezradil.

    Nenechali si ujsť ani historickú Banskú Štiavnicu, v ktorej strávili jeden deň. Práve tu sa vybrali aj do múzea lásky venovaného Maríne, Sládkovičovi a najdlhšiemu ľúbostnému listu na svete v podobe básne - Banky lásky. Jeden z majiteľov, Igor Brossmann prezradil, že sa veľmi potešili ich návšteve.

    Článok čítajte na ďalšej strane:

    “Boli tu stovky ľudí, ktorí sa na nich prišli pozrieť, vítali ich a fotili sa s nimi. Pre určitú skupinu obyvateľstva sú veľmi populárni a sú pre nich celebrity a predpokladám, že tak ako iné celebrity, aj oni priťahujú publikum. Preto si myslím, že aj vďaka tomu boli u nás skupiny ľudí, ktorí by inak neprišli,” povedal nám.

    V známom Slovakia Ringu v Orechovej Potôni si zas Geissenovci postupne vyskúšali aj to, aké je to sedieť v profesionálnom pretekárskom aute, ktoré ovláda skúsený vodič. Nahovoriť sa dala prekvapivo aj Carmen, ktorá je povestná tým, že veľmi dbá na svoj účes – tentoraz si ho však neváhala trochu „rozstrapatiť“ motorkárskou prilbou. Šéf marketingu Slovakia Ring Peter Pecze naopak vysvetlil, že majú špecifickú klientelu, no celebritná návšteva im až tak nepomohla. “Geissovci náš okruh vnímali poziívne, ale že by nám to zdvihlo záujem verejnosti, nemôžem povedať. Kto si chce zajazdiť, tak si nás nájde aj tak,” poznamenal.

    Prečítajte si tiež: