Pre seba si Ján Slota zaobstaral fáro v najvyššej triede, ktoré v súčasnosti radnica po 15 rokoch používania predáva. Pre viceprimátorov sa postaral o tri roky mladšiu eleganciu za 64 tisíc eur. Ani jeho zástupcovia sa nemohli v tom čase sťažovať. Kožené sedadlá sú vyhrievané a polohovateľné, interiér klimatizovaný, šofér má k dispozícii multifunkčný volant, palubný počítač, tempomat, vyhrievané zrkadlá, automatickú prevodovku.

V Žiline sa schyľuje k predaju roka: Bude o Slotovu limuzínu bitka?

Luxusné fáro, v ktorom sa vozil Slota je na predaj: Keď zistíte, aké tajomstvo ukrýva, určite si ho nekúpite!

Choma sa musel vzdať nového luxusného auta: Pán primátor, máme pre vás niečo lepšie!

Slotovo auto to nezvládlo

Nedávno sa hovorilo, že radnica chce kúpiť náhradu aj za tento Slotov kúsok. Auto má najazdených 320 tisíc kilometrov, jeho priemerná spotreba je 14 litrov. V súčasnosti je v servise. Podľa našich informácií nezvládlo cestu do Belgicka, počas nej došlo k technickým problémom. „Bolo by vhodné kúpiť ekonomicky výhodnejšie vozidlo, v blízkej budúcnosti ale nad kúpou nového zatiaľ neuvažujeme,“ povedal viceprimátor Patrik Groma.

Druhé musí byť lacnejšie!

Mesto pod Dubňom v lete kupovalo pre primátora Igora Chomu limuzínu za 72 tisíc eur. Mestskí poslanci sa vtedy nechali počuť, že pri kúpe druhého auta takí štedrí nebudú a odklepnú oveľa nižšiu sumu. Žilina stále vedie rebríček najzadlženejších miest. „Najzadlženejším mestom spomedzi 50 najväčších miest na Slovensku je naďalej Žilina, aj keď jej dlh medziročne klesol. Ku koncu roka 2015 sa dostal na úroveň 54,7 % ročných bežných príjmov, kým rok predtým dosahoval až 59,7 %,“ uvádza vo svojom najnovšom prieskume nezisková organizácia Ineko.