Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

DIEVČATKO Z nesmrteľnej REKLAMY po 20 rokoch znova pred kamerami. Unikli DETAILY z nakrúcania

Zdieľať

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Najznámejšie dievčatko z reklamy opäť pred kamerou
    Reklama

    Kto by si ju nepamätal! Rozkošné brčkavé dievčatko uteká s ockom z lesa pred rozzúreným diviakom. Reklama na známy nealkoholický nápoj sa v našich končinách stala nesmrteľnou. A teraz, takmer po dvadsiatich rokoch, je Sandra Flemrová (23), najznámejšie dievčatko z reklamy, späť. Pozrite sa, ako vyzerá a prečo sa vrátila!

    Zuby zahnuté dohora sa jej stali osudnými. Akoby vianočná reklama o zlatom prasiatku a rozzúrenom diviakovi predurčila život a osud Sandry Flemrovej. Vďaka nej sa stala najznámejším dievčatkom z reklamy. A so zubami ostala spätá: Dnes už 23-ročná mladá žena pracuje ako sestrička v zubnej ambulancii v Plzni.

    Reklamu nakrúcali v roku 2003 v lese pri meste Mladá Boleslav. Otec sa vyberie s dcérkou do lesa po vianočný stromček. Idylu prekazí diviak s veľkými zahnutými zubami dohora, pred ktorým musia ujsť.

    Zdroj: archív

    Známa vianočná reklama.

    Otca si vtedy zahral český herec Josef Polášek (56), dnes hviezda českých seriálov. Prasiatko, na ktoré sa Sandra i dievčatko v reklame tešilo, bolo síce skutočné, ale vraj veľmi pokojné a lenivé. Bol problém ho vôbec popohnať k behu. A keďže v to čase nebol sneh, museli použiť umelý. Napriek všetkému sa však zrodila reklama, ktorú pozná hádam každý.

    Anketa

    Máte radi vianočnú reklamu s otcom, dcérkou a diviakom?

    Z maličkej Sandry reklama urobila hviezdu. Bola ešte na niekoľkých kastingoch, snívala aj o herectve, ale to jej nevyšlo. Po takmer 20 rokoch sa však zase objaví v reklame. A pre koho iného by si mohla zahrať, ak nie pre nápoj, ktorý propagovala už ako dieťa! „Keď sa natáčala vianočná reklama na Kofolu, mala som iba tri roky a veľa si teda z toho natáčania nepamätám. Mám pred očami len momenty z guľovačky, ktorú sme hrali so štábom, aby ma zabavili. Ale aj tak sa reklama so zlatým prasiatkom zapísala do môjho života,“ zverila sa Sandra Flemrová.

    Tentoraz v spote plnom „negatív“ upozorňuje na pozitívny prínos produktu Cirkulka, ktorý výrobca známeho nealkoholického nápoja uviedol na trh. A s ním prišla tá pravá chvíľa na veľký Sandrin návrat pred kamery.

    Ako spomína Sandra na nakrúcanie? Prečo sa bála o vzácnu retiazku? Čítajte na ďalšej strane!

    Výrobca známeho nápoja uviedol na trh Cirkulku, teda vratné sklenené fľaše. Takže obľúbený nápoj už kúpite aj v skle, nielen v plaste.

    Ako hovorí Sandra, to zďaleka nie je jediný benefit nového konceptu. „Zaujímalo ma, akú budú mať nápoje z Cirkulky chuť, či to bude v niečom iné. Na prvý hlt mi to prišlo rovnaké, ale čo bolo zaujímavé, keď som fľašu nedopila a znovu som ju otvorila, tak sa znovu ozvalo to typické tssss... Ten zvuk dobre nasýteného nápoja. A to aj po opakovanom otvorení,“ popisuje svoje pocity Sandra.

    Reklama sa natáčala na Slovensku na Záhorí. Pre Sandru to bol náročný deň, ale ako sama hovorí, bude naň dlho spomínať. „Milujem prírodu. Takže čas strávený v krásnej slovenskej krajine, kde som bola vôbec po prvýkrát, bol pre mňa nabíjajúci. Všetci ľudia „na pľaci“ boli neskutočne milí. Počas toho dňa som zažila hádam všetky emócie…,“ usmieva sa Sandra.

    Zdroj: MICHAL ZELNIK

    Reklamu nakrúcali na Slovensku na Záhorí.

    „Spomínať budem napríklad na moment, keď som sa musela prezliecť do kostýmu a odložiť všetky svoje veci, aj pre mňa veľmi dôležitú retiazku s Pannou Máriou od deda. Tú si nikdy nedávam dole, lebo potom sa cítim nepokojná, že niečo nie je dobre. Pani kostymérka si všimla, ako sa veľmi ťažko s retiazkou lúčim a dovolila mi nechať si ju na krku. Potešilo ma to. Dedo je pre mňa veľmi dôležitý. Je to múdry muž, na ktorého pozerám s rešpektom a tento darček od neho mi neustále dodáva silu,“ vysvetľuje Sandra Flemrová.

    Z natáčania si Sandra odnáša aj jeden suvenír. „Z kostýmu, ktorý mi pripravili, sa mi veľmi páčili topánky. Keď to naša kostymérka videla, rozhodla sa, že mi ich nechá. Doslova som sa do nich zamilovala a budem ich veľmi rada nosiť naďalej,“ prezrádza Sandra.

    Spolu s ňou si v reklame zahral talentovaný študent DAMU David Petrželka. Réžie spotu sa ujal Ruy Okamura.

    Nová reklama na Cirkulku so Sandrou Flemrovou sa vo vysielaní Markízy objaví už dnes. Na sociálnych sieťach si môžete pozrieť aj ďalšie mini príbehy.

    O čo ide pri novom produkte známeho nápoja? Čítajte ďalej!

    Keď miluješ, cirkulkuješ, tvrdí výrobca nápoja. V spote originálnym spôsobom upozorňuje na Cirkulku, ktorá je síce ťažká, vŕzga a cinká, ale ponúka ľuďom novú cestu, ako si vychutnať obľúbené nápoje v tradičnom obale, ktorý je šetrný k prírode. „O tom, že uvedieme nápoje vo vratnom skle aj do maloobchodu, sme uvažovali už niekoľko rokov. Nechali sme si vypracovať analýzu celého životného cyklu výrobku a jeho vplyvu na životné prostredie a vyšlo nám, že Cirkulke, teda vratným skleneným fľašiam, stačí len niekoľko cyklov, aby bola ich uhlíková stopa nižšia ako stopa iných bežných obalov,“ vysvetľuje Pavol Chalupka.

    „S Cirkulkou vraciame osvedčené sklenené obaly na nápoje aj do domácností našich fanúšikov. Nápad znovu vrátiť do hry aj dievčatko „nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím“ prišiel úplne prirodzene,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko. „Nielenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 rokov, ale zároveň patrí k mladej generácii, pre ktorú je udržateľnosť kľúčová. A keďže cirkulácia fliaš je o ich vracaní späť do obehu, rozhodli sme sa vrátiť aj dievčatko,“ dodáva Pavol Chalupka. Sandru koncept Cirkulky zaujal, preto s ponukou znovu účinkovať v reklame bez váhania súhlasila.

    Anketa

    Kupujete nápoje radšej v skle alebo v plaste?

    Výrobca chce predávať v skle aspoň 15 - 20 % z celkovej spotreby. Sklenené litrové fľaše Cirkulky navrhol slovenský dizajnér Martin Turzík a vyrába ich česká skláreň Moravia. Majú recyklovaný hliníkový skrutkovací uzáver a zdobí ich len papierová etiketa.

    Spolu s fľašami uvádza výrobca do obehu modulárne prepravky z recyklovaného materiálu, ktoré sa dajú jednoducho spojiť, vďaka čomu odnesú 6 alebo dokonca 12 fliaš. Do jednej prepravky si môžu spotrebitelia nakombinovať obľúbené nápoje tohto výrobcu. Záloha za fľašu predstavuje 0,30 €, záloha za prepravku zase 2 €.

    Prečítajte si tiež:

    Vyberáme pre vás niečo PLUS