Každý piaty Slovák už nakupuje online: TU nič nepreplatíte a doručenie je aj v deň objednania
23. 11. 2021, 14:00

Zdroj: Tesco
Tretia vlna covidu zafarbila Slovensko na čierno a bordovo a mnohí opäť trávia väčšinu času doma alebo len s rodinou. Nielen tí, čo sú v karanténe. Návšteva obchodu plného ľudí môže byť tiež náročná. Lenže práve teraz máme príležitosť a chuť stravovať sa lepšie a zdravšie. Čo s tým?
Zdroj: Tesco
Zdroj: Tesco
Zdroj: Tesco
Galéria k článku
Najlepšou voľbou je nakupovať v tejto situácii online. Preto obľúbený reťazec Tesco práve teraz vylepšil svoje služby v tejto oblasti.
Nákup vám doručia už v deň objednávky
Nielen, že rozšíril zoznam lokalít, kam vám nákup doručí o mesto Martin a okolie, ale služba Tesco Online nákupy po novom ponúka aj doručenie nákupu už aj v deň objednávky!
Túto novinku spustili najskôr v Bratislave, ale od pondelka 15. novembra platí vo všetkých dovozových lokalitách.
Tesco ponúka najširší sortiment – až 15-tisíc produktov.
Ďalšou veľkou výhodou je, že Online nákupy s Tesco ponúkajú najširší sortiment potravín i ďalších výrobkov na celom Slovensku. Reťazec priebežne rozširuje aj zoznam lokalít, kam vám nákup doručí.
Tesco na Slovensku už 25 rokov prináša každý deň niečo navyše. Pre zákazníkov, kolegov, komunity i celú planétu. Teraz sú to bezpečnejšie nákupy prostredníctvom služby Tesco Online nákupy.
Viete, kto je picker?
Tesco ponúka najširší sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov. Ich cena i kvalita sú presne také isté ako pri osobnom nákupe.
O ich výber sa starajú vyškolení pracovníci, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Pickeri vyberajú ten najkvalitnejší tovar každý deň, už od 6.00 ráno a pri výbere sa riadia zásadou, či by si daný tovar vybrali a kúpili aj pre seba. Tak vyberajú pre online zákazníkov iba tie najlepšie kúsky, presne tak, ako by to robili aj pre seba.
A čo v prípade, ak by sa aj napriek tomu zákazníkovi tovar nepozdával a nechcel ho prevziať? Bez obáv – akýkoľvek produkt sa dá bez udania dôvodu jednoducho vrátiť pri doručení a zákazník zaň neplatí.
Každý piaty Slovák nakupuje online
Možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí. Podľa výsledkov prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka. Potvrdilo to 19 % respondentov.
Služba Tesco Online nákupy je nielen bezpečnejšia ale prináša aj významnú úsporu času, možnosť naplánovať si nákupy už tri týždne vopred, a následne ich vybaviť z pohodlia a bezpečia domova. Mnohí oceňujú, že takto si dokážu lepšie ustrážiť aj rozpočet domácnosti, lebo v kamennom obchode často kúpia aj to, čo nepotrebujú.
Podľa prieskumu počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol za 10 rokov z 54 % na 66%.
Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek
„Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie služby. Preto je pre nás dôležité neustále zlepšovať naše služby pre zákazníkov, aby si mohli rýchlo a bez problémov nakúpiť potrebné výrobky z pohodlia a bezpečia domova,“ zdôrazňuje Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku s tým, že v Tescu teraz zašli pri vylepšovaní služby Tesco Online nákupy ešte o krok ďalej a nakupujúcim ponúkajú možnosť doručenia nákupu ešte v deň objednávky.
„Mám veľkú radosť z našej novinky, pretože je odpoveďou na neustále sa vyvíjajúce potreby a preferencie našich zákazníkov. Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek,“ dodal Martin Bulla.
Ďalšia novinka: Klikni + Vyzdvihni
Rovnako tak budú môcť zákazníci v mnohých slovenských mestách po novom využiť aj vylepšenú službu Klikni+Vyzdvihni. Po vytvorení a zadaní online nákupu si ho budú môcť vyzdvihnúť vo zvolenom čase, vo vybranom obchode Tesca už aj v rovnaký deň, napríklad cestou práce či po vyzdvihnutí detí z krúžkov
Služba online nakupovania Tesco pružne reaguje na meniace sa potreby slovenských zákazníkov. Svedčia o tom aj zmeny, ktorými služba v poslednom čase prešla:
- Zdvojnásobenie kapacity pre online nákupy v spolupráci s externým logistickým partnerom Dodo.
- Rozšírená dostupnosť online nakupovania (nové lokality ako napríklad Martin, Trenčín, Banská Bystrica, Poprad, Dunajská Streda, Brezno či Liptovský Mikuláš). Na rozširovaní dostupnosti služby Tesco neustále pracuje.
- Rozšírenie ponuky nepotravinového tovaru o nový sortiment potrieb pre domácnosť, papiernictva, malých domácich elektrospotrebičov a elektrických výrobkov pre osobnú starostlivosť, batérie, žiarovky či hračky pre deti.
- Služba Tesco Online nákupy sa stala dôležitou pomocou pre zákazníkov v čase koronakrízy – napríklad aj pre mnohých nakupujúcich, pre ktorých bolo náročné ísť si nakúpiť do obchodu práve v tom najhoršom období pandémie. V medziročnom porovnaní (marec 2020 – marec 2021) narástol počet objednávok zhruba o 170 %.
- Tesco Online nákupy sú v súčasnosti k dispozícii viac ako 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. 1,1 milióna domácností.
- V Tescu myslíme na ochranu životného prostredia a planéty – ponúkame aj možnosť doručenia nákupu bez tašiek
- Čerstvosť a garancia kvality, na ktorú sa môžu zákazníci pri online nákupe spoľahnúť za každých okolností

Služba sa bude aj naďalej vyvíjať a zlepšovať na základe potrieb zákazníkov, aby bolo nakupovanie pre nich ešte príjemnejšie a pohodlnejšie.