Najlepšou voľbou je nakupovať v tejto situácii online. Preto  obľúbený reťazec Tesco práve teraz vylepšil svoje služby v tejto oblasti.

Nákup vám doručia už v deň objednávky

Nielen, že rozšíril zoznam lokalít, kam vám nákup doručí o mesto Martin a okolie, ale služba Tesco Online nákupy po novom ponúka aj doručenie nákupu už aj v deň objednávky!

Túto novinku spustili najskôr v Bratislave, ale od pondelka 15. novembra platí vo všetkých dovozových lokalitách.

Tesco ponúka najširší sortiment – až 15-tisíc produktov.

Ďalšou veľkou výhodou je, že Online nákupy s Tesco ponúkajú najširší sortiment potravín i ďalších výrobkov na celom Slovensku. Reťazec priebežne rozširuje aj zoznam lokalít, kam vám nákup doručí.

Tesco na Slovensku už 25 rokov prináša každý deň niečo navyše. Pre zákazníkov, kolegov, komunity i celú planétu. Teraz sú to bezpečnejšie nákupy prostredníctvom služby Tesco Online nákupy.  

Viete, kto je picker?

Tesco ponúka najširší sortiment vyše 15-tisíc obľúbených produktov. Ich cena i kvalita sú presne také isté ako pri osobnom nákupe.

O ich výber sa starajú vyškolení pracovníci, tzv. pickeri, ktorí sú imaginárnymi očami aj rukami zákazníka. Pickeri vyberajú ten najkvalitnejší tovar každý deň, už od 6.00 ráno a pri výbere sa riadia zásadou, či by si daný tovar vybrali a kúpili aj pre seba. Tak vyberajú pre online zákazníkov iba tie najlepšie kúsky, presne tak, ako by to robili aj pre seba.

A čo v prípade, ak by sa aj napriek tomu zákazníkovi tovar nepozdával a nechcel ho prevziať? Bez obáv – akýkoľvek produkt sa dá bez udania dôvodu jednoducho vrátiť pri doručení a zákazník zaň neplatí.

Každý piaty Slovák nakupuje online

Možnosť nakupovať z pohodlia domova využíva čoraz viac ľudí. Podľa výsledkov prieskumu NMS Market Research v súčasnosti nakupuje potraviny online takmer každý piaty Slovák či Slovenka. Potvrdilo to 19 % respondentov.

Služba Tesco Online nákupy je nielen bezpečnejšia ale prináša aj významnú  úsporu času, možnosť naplánovať si nákupy už tri týždne vopred, a následne ich vybaviť z pohodlia a bezpečia domova. Mnohí oceňujú, že takto si dokážu lepšie ustrážiť aj rozpočet domácnosti, lebo v kamennom obchode často kúpia aj to, čo nepotrebujú.

Podľa prieskumu počet zákazníkov, ktorí si nákupy plánujú vopred, vzrástol za 10 rokov z 54 % na 66%.

Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek

 „Naším cieľom je poskytnúť všetkým zákazníkom tú najvyššiu možnú kvalitu a najkomfortnejšie služby. Preto je pre nás dôležité neustále zlepšovať naše služby pre zákazníkov, aby si mohli rýchlo a bez problémov nakúpiť potrebné výrobky z pohodlia a bezpečia domova,“ zdôrazňuje Martin Bulla, prevádzkový riaditeľ Tesca na Slovensku s tým, že v Tescu teraz zašli pri vylepšovaní služby Tesco Online nákupy ešte o krok ďalej a nakupujúcim ponúkajú možnosť doručenia nákupu ešte v deň objednávky.

„Mám veľkú radosť z  našej novinky, pretože je odpoveďou na neustále sa vyvíjajúce potreby a preferencie našich zákazníkov. Všetko, čo potrebujete. Kedykoľvek,“ dodal Martin Bulla.

Ďalšia novinka: Klikni + Vyzdvihni

Rovnako tak budú môcť zákazníci v mnohých slovenských mestách po novom využiť aj vylepšenú službu Klikni+Vyzdvihni. Po vytvorení a zadaní online nákupu si ho budú môcť vyzdvihnúť vo zvolenom čase, vo vybranom obchode Tesca už aj v rovnaký deň, napríklad cestou práce či po vyzdvihnutí detí z krúžkov

Služba online nakupovania Tesco pružne reaguje na meniace sa potreby slovenských zákazníkov. Svedčia o tom aj zmeny, ktorými služba v poslednom čase prešla:

  • Zdvojnásobenie kapacity pre online nákupy v spolupráci s externým logistickým partnerom Dodo.
  • Rozšírená dostupnosť online nakupovania (nové lokality ako napríklad Martin, Trenčín, Banská Bystrica, Poprad, Dunajská Streda, Brezno či Liptovský Mikuláš). Na rozširovaní dostupnosti služby Tesco neustále pracuje.
  • Rozšírenie ponuky nepotravinového tovaru o nový sortiment potrieb pre domácnosť, papiernictva, malých domácich elektrospotrebičov a elektrických výrobkov pre osobnú starostlivosť, batérie, žiarovky či hračky pre deti.
  • Služba Tesco Online nákupy sa stala dôležitou pomocou pre zákazníkov v čase koronakrízy – napríklad aj pre mnohých nakupujúcich, pre ktorých bolo náročné ísť si nakúpiť do obchodu práve v tom najhoršom období pandémie. V medziročnom porovnaní (marec 2020 – marec 2021) narástol počet objednávok zhruba o 170 %.
  • Tesco Online nákupy sú v súčasnosti k dispozícii viac ako 2,8 milióna zákazníkov na Slovensku, resp. 1,1 milióna domácností.
  • V Tescu myslíme na ochranu životného prostredia a planéty – ponúkame aj možnosť doručenia nákupu bez tašiek
  • Čerstvosť a garancia kvality, na ktorú sa môžu zákazníci pri online nákupe spoľahnúť za každých okolností

Služba sa bude aj naďalej vyvíjať a zlepšovať na základe potrieb zákazníkov, aby bolo nakupovanie pre nich ešte príjemnejšie a pohodlnejšie.