BIZARNÉ reklamy na webe hračkárstva pokračujú: ÚTOK na prezidentku Čaputovú!
29. 5. 2022, 9:00 (aktualizované: 29. 5. 2022, 19:40)

Internetový obchod predajne Dráčik si znovu pomýlil web predávajúci hračky s osobným blogom. Tentoraz zverejnili rozprávku o Slovensku, kde nepriamo nazývajú prezidentku ježibabou a očkovaných ľudí považujú za bláznov.
Zdroj: Facebook/ Zuzana Čaputová
Zdroj: Screenshot/dracik.sk
Zdroj: obchodnik-roka.sk
Galéria k článku
Banery o vojne aj plyne
Trend hračkárstva, ktoré verejne vyjadruje osobné názory, sa začal začiatkom tohto roka, keď sa rozhodlo vyjadriť k obrannej dohode s USA.
„Slováci si želajú mier pre všetky národy. Chceme naše územie bez cudzích vojsk a základní,“ vynímalo sa na hlavnej stránke. Vo februári zas hlásali na svojom webe, že „zbraňami mier nedosiahneš“.
Zdroj: screenshot/dracik.sk
Vo štvrtok (26. 5.) opäť zverejnili nový baner. Hovorí o vlaku do pekla a jeho odchode o 5 minút dvanásť.
U časti slovenskej verejnosti to vyvolalo rozhorčenie. To však spoločnosť neodradilo od inzerátu na plyn, ktorý zverejnili v marci. Vraj ho odkúpia v akomkoľvek množstve, lebo sa rýchlo míňa. Na Ukrajine už pritom zúril vojnový konflikt, ktorý vyvolalo Putinovo Rusko.
P. S.: Toto nebol pokus o vtip
Hračkárstvo pritom možno jednoznačne nazvať „lovebrandom“. Pred pár rokmi by nebolo jediné dieťa, čo by nepoznalo ich slogan – „Bez hračky neodídeš“. Dráčik na čele s Dušanom Víglaským bol absolútnym víťazom Obchodníka roka 2021.
Zdroj: Screenshot/dracik.sk
Dráčik sa vyjadroval aj ku covidu.
„Spoločnosť víťazí v celkovom skóre, je najsilnejším hráčom v parametroch lojality a zapamätateľnosti. Tieto dve silné stránky ho vynášajú na celkové prvé miesto,“ uvádza na svojom webe Obchodník roka.
Na hlavnej stránke webu sa začiatkom mája objavil ďalší názor v podobe banera. Nevedno, či je za ním majiteľ Dušan Víglaský, alebo či vôbec vie o iniciatíve správcu stránky.
Tentoraz totiž vyjadril svoju nespokojnosť skutočne nonšalantným spôsobom. V skratke všetkých očkovaných označil za bláznov. Nezabudol zahrnúť ani prezidentku či premiéra. „P. S.: Toto nebol pokus o vtip,“ dodáva na záver.
Do koho sa hračkárstvo obulo tentoraz? Dočítate sa na ďalšej strane >>>
Rozprávka o Slovensku: Ježibaba sa rozhodla, že si upečie Slovensko
Aby toho nebolo málo, správca stránky Dráčika sa rozhodol, že banery doplní aj o siahodlhý monotónny text, akože rozprávku. Prezidentku pritom prirovnáva k ježibabe a očkovaných Slovákov k bláznom.
Zdroj: Screenshot/dracik.sk
Banery miešajúce do predaja hračiek politiku sa už stali pre spoločnosť charakteristické.
Nezabudli spomenúť ani vojnu: „Ono by človek očakával, že ak vypukne vojna, ktorú nechcete, tak sa ju snažíte čo najskôr ukončiť a uzavrieť mier. Podľa niekoho to však nie vždy tak musí byť. Čiže vojnu, ktorú sme nechceli, treba vyhrať!?“
Kontaktovali sme aj majiteľa spoločnosti Dušana Víglaského, no zatiaľ sa nám k novej komunikácii spoločnosti nevyjadril.
Zdroj: obchodnik-roka.sk
Majiteľ spoločnosti Dráčik Dušan Víglaský (vľavo) na odovzdávaní cien Obchodník roka 2021.