Banery o vojne aj plyne

Trend hračkárstva, ktoré verejne vyjadruje osobné názory, sa začal začiatkom tohto roka, keď sa rozhodlo vyjadriť k obrannej dohode s USA.

„Slováci si želajú mier pre všetky národy. Chceme naše územie bez cudzích vojsk a základní,“ vynímalo sa na hlavnej stránke. Vo februári zas hlásali na svojom webe, že „zbraňami mier nedosiahneš“.

Vo štvrtok (26. 5.) opäť zverejnili nový baner. Hovorí o vlaku do pekla a jeho odchode o 5 minút dvanásť.
Zdroj: screenshot/dracik.sk

U časti slovenskej verejnosti to vyvolalo rozhorčenie. To však spoločnosť neodradilo od inzerátu na plyn, ktorý zverejnili v marci. Vraj ho odkúpia v akomkoľvek množstve, lebo sa rýchlo míňa. Na Ukrajine už pritom zúril vojnový konflikt, ktorý vyvolalo Putinovo Rusko.

P. S.: Toto nebol pokus o vtip

Hračkárstvo pritom možno jednoznačne nazvať „lovebrandom“. Pred pár rokmi by nebolo jediné dieťa, čo by nepoznalo ich slogan – „Bez hračky neodídeš“. Dráčik na čele s Dušanom Víglaským bol absolútnym víťazom Obchodníka roka 2021.

Dráčik sa vyjadroval aj ku covidu.
Zdroj: Screenshot/dracik.sk

„Spoločnosť víťazí v celkovom skóre, je najsilnejším hráčom v parametroch lojality a zapamätateľnosti. Tieto dve silné stránky ho vynášajú na celkové prvé miesto,“ uvádza na svojom webe Obchodník roka.

Na hlavnej stránke webu sa začiatkom mája objavil ďalší názor v podobe banera. Nevedno, či je za ním majiteľ Dušan Víglaský, alebo či vôbec vie o iniciatíve správcu stránky.

Tentoraz totiž vyjadril svoju nespokojnosť skutočne nonšalantným spôsobom. V skratke všetkých očkovaných označil za bláznov. Nezabudol zahrnúť ani prezidentku či premiéra. „P. S.: Toto nebol pokus o vtip,“ dodáva na záver.

Do koho sa hračkárstvo obulo tentoraz? Dočítate sa na ďalšej strane >>>