Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

BIZARNÉ reklamy na webe hračkárstva pokračujú: ÚTOK na prezidentku Čaputovú!

Zdieľať

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Hračkárstvo Dráčik znovu šokuje. Na začiatku sa hračkárstvo vyjadrovalo len ku pandémii.
    Reklama

    Internetový obchod predajne Dráčik si znovu pomýlil web predávajúci hračky s osobným blogom. Tentoraz zverejnili rozprávku o Slovensku, kde nepriamo nazývajú prezidentku ježibabou a očkovaných ľudí považujú za bláznov.

    Banery o vojne aj plyne

    Trend hračkárstva, ktoré verejne vyjadruje osobné názory, sa začal začiatkom tohto roka, keď sa rozhodlo vyjadriť k obrannej dohode s USA.

    „Slováci si želajú mier pre všetky národy. Chceme naše územie bez cudzích vojsk a základní,“ vynímalo sa na hlavnej stránke. Vo februári zas hlásali na svojom webe, že „zbraňami mier nedosiahneš“.

    Zdroj: screenshot/dracik.sk

    Vo štvrtok (26. 5.) opäť zverejnili nový baner. Hovorí o vlaku do pekla a jeho odchode o 5 minút dvanásť.

    U časti slovenskej verejnosti to vyvolalo rozhorčenie. To však spoločnosť neodradilo od inzerátu na plyn, ktorý zverejnili v marci. Vraj ho odkúpia v akomkoľvek množstve, lebo sa rýchlo míňa. Na Ukrajine už pritom zúril vojnový konflikt, ktorý vyvolalo Putinovo Rusko.

    P. S.: Toto nebol pokus o vtip

    Hračkárstvo pritom možno jednoznačne nazvať „lovebrandom“. Pred pár rokmi by nebolo jediné dieťa, čo by nepoznalo ich slogan – „Bez hračky neodídeš“. Dráčik na čele s Dušanom Víglaským bol absolútnym víťazom Obchodníka roka 2021.

    Zdroj: Screenshot/dracik.sk

    Dráčik sa vyjadroval aj ku covidu.

    „Spoločnosť víťazí v celkovom skóre, je najsilnejším hráčom v parametroch lojality a zapamätateľnosti. Tieto dve silné stránky ho vynášajú na celkové prvé miesto,“ uvádza na svojom webe Obchodník roka.

    Na hlavnej stránke webu sa začiatkom mája objavil ďalší názor v podobe banera. Nevedno, či je za ním majiteľ Dušan Víglaský, alebo či vôbec vie o iniciatíve správcu stránky.

    Tentoraz totiž vyjadril svoju nespokojnosť skutočne nonšalantným spôsobom. V skratke všetkých očkovaných označil za bláznov. Nezabudol zahrnúť ani prezidentku či premiéra. „P. S.: Toto nebol pokus o vtip,“ dodáva na záver.

    Do koho sa hračkárstvo obulo tentoraz? Dočítate sa na ďalšej strane >>>

    Rozprávka o Slovensku: Ježibaba sa rozhodla, že si upečie Slovensko

    Aby toho nebolo málo, správca stránky Dráčika sa rozhodol, že banery doplní aj o siahodlhý monotónny text, akože rozprávku. Prezidentku pritom prirovnáva k ježibabe a očkovaných Slovákov k bláznom.

    Zdroj: Screenshot/dracik.sk

    Banery miešajúce do predaja hračiek politiku sa už stali pre spoločnosť charakteristické.

    Nezabudli spomenúť ani vojnu: „Ono by človek očakával, že ak vypukne vojna, ktorú nechcete, tak sa ju snažíte čo najskôr ukončiť a uzavrieť mier. Podľa niekoho to však nie vždy tak musí byť. Čiže vojnu, ktorú sme nechceli, treba vyhrať!?“

    Kontaktovali sme aj majiteľa spoločnosti Dušana Víglaského, no zatiaľ sa nám k novej komunikácii spoločnosti nevyjadril.

    Zdroj: obchodnik-roka.sk

    Majiteľ spoločnosti Dráčik Dušan Víglaský (vľavo) na odovzdávaní cien Obchodník roka 2021.

    Vyberáme pre vás niečo PLUS