FOTO Cesta vlakom do Košíc sa premenila na PEKLO: Partnerskú dvojicu dohrýzli ploštice!
10. 5. 2024, 11:08 (aktualizované: 1. 6. 2024, 16:55)

Zdroj: foto: Vojtech B., reprofoto: iROZHLAS
Cesta z Prahy na východ Slovenska vlakom sa pre cestujúcu partnerskú dvojicu skončila poriadne dramaticky! Lôžkový vozeň okrem nich obývali aj ploštice, ktoré im zanechali nemilú pamiatku.
Zdroj: TASR
Zdroj: Miro Miklas
Zdroj: Vojtěch B./reprofoto iROZHLAS
Galéria k článku
Ako prvý informoval o šokujúcom prípade český portál iROZHLAS. Zo stanice vlak odchádzal pred desiatou hodinou večer, nakoľko cesta z hlavného mesta Českej republiky na východ Slovenska trvá nespočetne dlho, dvojica si zakúpila miestenky do lôžkového vozňa. „Zhasli sme, uložili sme sa na lehátka a pozerali seriál. Asi po dvoch hodinách začala partnerku svrbieť ruka. Po zapnutí svetla sme si všimli, že v oblasti paží a na nohe má veľké červené kusance,“ podelil sa s portálom nespokojný cestujúci Vojtech.
Keď kupé prehľadali, ploštice našli v posteľnom prádle aj v čalúnení
Problém okamžite ohlásili vlakvedúcu, ktorá spísala hlásenie a zabezpečila im náhradné kupé. Presunuli tiež ďalších dvoch cestujúcich, ktorí mali s dotknutým párom spoločné kupé. „Neviem, ako im to odkomunikovali,“ dodal Vojtech.
Spoločnosť RegioJet o prípade vie a všetko dôkladne prešetrujú. V takýchto prípadoch cestujúcim preplácajú cestu. „Kompenzácie sú prevedené priamo na účet zákazníka formou kreditu, za ktorý si môžu zakúpiť ďalší cestovný lístok, alebo si kompenzáciu nechať preplatiť v hotovosti. V prípade, ak príde k zásahu priamo cestujúceho, poskytujeme aj dodatočnú pomoc vrátane úhrady nákladov na dezinfekciu či dezinsekciu,“ informovala PR manažérka spoločnosti Alexandra Janoušek Kostřicová.
Vojtech s partnerkou síce cestu preplatenú mali, avšak z komunikácie s dopravcom sú sklamaní. „Problém sme nahlásili písomne aj cez informačnú linku. Keď nám neprišla žiadna odpoveď, RegioJet na to neupozornil ani na sociálnych sieťach, na infolinku som opäť volal o štyri dni po incidente. Bolo mi povedané, že reklamácia je odoslaná a na vyjadrenie majú štandardných tridsať dní,“ povedal pre iROZHLAS.
Osobne mu prekáža, podľa jeho slov, neadekvátna reakcia s ohľadom na ďalších cestujúcich. PR manažérka upozornila, že vlaky pravidelne čistia. „Ak je takýto výskyt nahlásený, prijmú sa okamžité opatrenia, voz je odstavený a realizuje sa dezinfekcia a dezinsekcia mimo harmonogramu,“ dodala.