Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Všetci pomôžeme Slovensku: Herci, banky, bežní ľudia - každý po svojom

Herci sa spojili s bankou pre dobrú vec.

Zdroj: archív

Reklama

Koronakríza predsa len prinieslo aj niečo dobré. Dokázala, že keď treba, mnohí vedia nezištne pomôcť. A nie iba bežní ľudia, ale aj celebrity či napríklad banky.

Viacerí oduševnene pomáhajú najmä zdravotníkom, ktorých všetci potrebujeme. Isteže, veľké firmy a podnikatelia dokážu prispieť viac. Napríklad Všeobecná úverová banka ako prvá na Slovensku podporila zdravotné inštitúcie, ktoré bojujú so zvládnutím epidémie nového koronavírusu. Zareagovala promptne a Univerzitnej nemocnici v Bratislave darovala prístroje na umelú pľúcnu ventiláciu v hodnote 84-tisíc eur.

Financiami alebo materiálom prispievajú aj iné veľké spoločnosti - Zornica v Bánovciach nad Bebravou šije rúška, St. Nicolaus zmenil výrobu, dodáva čistý lieh a začal s výrobou roztokovej dezinfekcie. Nehovoriac o spoločnosti J&T, ktorá zabezpečila zdravotnícky materiál.

Mnohí sa pridávajú aj k iniciatíve #KtoPomozeSlovensku. Urobila tak aj VÚB a venovala ďalších 40-tisíc EUR na zdravotnícke zariadenia. „To, čo momentálne zdravotnícke zariadenia potrebujú najviac, je čas a peniaze, aby sa mohli dostatočne pripraviť na náročnú situáciu, ktorá ich čaká," hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.

Okrem finančného príspevku však banka pomôže aj inak - daruje svoj čas. "A to reklamný čas, ktorý bol nakúpený pre televíznu reklamu banky,“ vysvetľuje Martina Hrivnáková. "Veríme, že aj takýmto, na Slovensku zatiaľ netradičným spôsobom, pomôžeme zbierke. Chceme, aby sa dostala do čo najširšieho povedomia verejnosti, oslovila aj ďalšie spoločnosti a spolu sme tak pomohli lekárom zvládnuť ich ťažkú úlohu," dodáva.

Televízny spot, ktorý vyzýva na podporu projektu #KtoPomozeSlovensku, nahovorili známe tváre. Sú to Petra Polnišová, Zdena Studenková, Táňa Pauhofová, Alexander Bárta, Tomáš Maštalír. Režisérom spotu je Juraj Johanides.Diváci spot uvidia od stredy 25. marca. Je to vôbec prvýkrát, kedy firma na Slovensku venovala komerčný priestor na charitatívne účely. Hlavným posolstvom televíznej kampane je finančná zbierka na pomoc slovenským zdravotníckym zariadeniam v čase pandémie koronavírusu.

Zdieľať

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Číny sa do celého sveta šíri neznámy vírus, ktorého počet obetí postupne narastá!

     

    Vyberáme pre vás niečo PLUS