Zákazníci zostali v šoku: Známy reťazec im naúčtoval 12 eur za vstup do predajne! Dôvod šokuje
1. 3. 2025, 17:45
Kontroverzný poplatok rozdelil verejnosť. Poplatok za vstup do predajne má fungovať ako istý typ zálohy.
Zdroj: Profimedia
Zdroj: Getty Images / Christopher Furlong
Zdroj: Shutterstock
Galéria k článku
Známy reťazec supermarketov Aldi zaviedol kontroverznú novinku, ktorá vyvolala vlnu nespokojnosti medzi zákazníkmi. Len za vstup do predajne sa teraz musí zaplatiť poplatok. Hoci sa má tento poplatok následne vrátiť, nič vraj nefunguje tak hladko, píše gbnews.com.
Spoločnosť Aldi vyvolala polemiku v súvislosti s poplatkom 10 libier (približne 12 eur) za predplatbu pre zákazníkov pri vstupe do svojho obchodu bez pokladní v Greenwichi vo východnom Londýne.
Reťazec supermarketov vlastnený Nemeckom požaduje, aby zákazníci pred vstupom do predajne Shop & Go zaplatili zálohu, ktorá sa im neskôr odpočíta z konečného účtu.
Tento poplatok vyvolal obavy medzi zákazníkmi, ktorí v prípade, že minú menej ako 10 libier, budú musieť na vrátenie peňazí čakať aj niekoľko dní. „V závislosti na vašej banke môže trvať niekoľko dní, kým uvidíte na svojom bankovom účte zrušenie poplatku,“ tvrdí reťazec pre portál IBTimes.
Poplatok za predbežnú autorizáciu sa vzťahuje na všetkých nakupujúcich v obchode vo východnom Londýne, či už používajú aplikáciu Aldi Shop & Go alebo platia bezkontaktnou kartou.
Predajňa Aldi, ktorá bola otvorená v roku 2022, využíva kamery s umelou inteligenciou na sledovanie nákupov zákazníkov a umožňuje im odísť bez toho, aby museli navštíviť tradičnú pokladňu. Systém odráža podobné požiadavky v iných prevádzkach bez pokladní, ako je napríklad Market Express v londýnskom centre Excel.
Zákazníci si musia stiahnuť aplikáciu Aldi Shop & Go a zaregistrovať si platobnú kartu alebo pri vstupe do predajne ťuknúť na kartu.
Anketa
Čo si o poplatku myslíte?
Hlasovanie bolo ukončené