Reklama

Pred vstupom sa tlačili stovky ľudí, nový reťazec je konečne na Slovensku: Ako vyzerá vnútri?

Vo svojej vôbec prvej predajni na Slovensku, ktorá sa nachádza v Miloslavove (3265 Dunajská Lužná), bude Biedronka ponúkať viac ako 3 400 výrobkov, pričom jej cieľom je vytvoriť ponuku čerstvých potravín v spolupráci so slovenskými dodávateľmi.

Zdroj: Biedronka

Reklama

Po dvoch desaťročiach prichádza na slovenský maloobchodný trh nový a silný hráč. Biedronka - súčasť rodinou kontrolovanej a na burze kótovanej spoločnosti Jerónimo Martins – vstupuje na Slovensko so svojimi prvými predajňami.

Biedronka otvorila prvú predajňu 5. 3. 2025 o 14.00 v Miloslavove neďaleko Bratislavy so špeciálnymi atrakciami a akciami pripravenými pre prvých zákazníkov. Hlavným lákadlom tejto a ďalších predajní, ktoré budú čoskoro otvorené, má byť kombinácia nízkych cien s najlepšou kvalitou na trhu.

Pred otvorením predajní spoločnosť pripravila úplne nové distribučné centrum vo Voderadoch, kde bude logistiku nového reťazca Biedronka podporovať tím 66 ľudí. V blízkej budúcnosti bude nasledovať otvorenie predajní v ďalších slovenských mestách vrátane Zvolena, Považskej Bystrice, Nových Zámkov a Senice. Jerónimo Martins Slovensko plánuje postupne rozširovať svoju prítomnosť v regiónoch Slovenska. Celkovo už teraz celá spoločnosť zamestnáva takmer 300 ľudí v predajniach, centrále v Bratislave a vo vlastnom distribučnom centre.

„Dnešný deň je pre skupinu Jerónimo Martins šťastným dňom, pretože prichádzame pre nás do novej krajiny so značkou Biedronka v roku jej 30. výročia. Veríme, že na Slovensku dokážeme urobiť pozitívne zmeny a budeme úzko spolupracovať so slovenskými dodávateľmi, aby sme vytvorili čo najlepšiu ponuku za čo najnižšie ceny pre slovenských spotrebiteľov a rodiny,“ povedal predseda predstavenstva skupiny Jerónimo Martins Group Pedro Soares Dos Santos.

Na kvalite záleží rovnako ako na cene

Vo svojej vôbec prvej predajni na Slovensku, ktorá sa nachádza v Miloslavove (3 265 Dunajská Lužná), bude Biedronka ponúkať viac ako 3 400 výrobkov, pričom jej cieľom je vytvoriť ponuku čerstvých potravín v spolupráci so slovenskými dodávateľmi. Vďaka jedinečnej kombinácii agility, nákladovej efektívnosti organizácie a zamerania na lokálne zásobovanie je reťazec vždy verný mottu „Nízke ceny každý deň“.

Prvú predajňu postavila slovenská developerská spoločnosť od základov za dva a pol mesiaca, jej predajná plocha je 876 štvorcových metrov a celková plocha predajne vrátane zázemia 1 239 štvorcových metrov. Je priestranná, s najmodernejším dizajnom, vybavená jasným LED osvetlením, šiestimi samoobslužnými pokladnicami a tromi tradičnými pokladnicami a elektronickými cenovkami, cenovými kontrolórmi a automatom na vratné zálohy.

Čerstvé ovocie a zelenina (ak je to len trochu možné, aj zo Slovenska), ako aj chlieb pečený niekoľkokrát denne čakajú na zákazníkov od prvého dňa. Na zákazníkov čaká aj vyhradené parkovisko predajne so 61 miestami, z toho 3 pre telesne postihnutých zákazníkov. Biedronka tiež plánuje inštalovať nabíjacie stanice pre elektromobily a fotovoltické panely na streche predajne.

„Našou prioritou je ponúkať slovenským zákazníkom kvalitné a čerstvé potraviny za najnižšie ceny. Od začiatku sme sa zamerali aj na spoluprácu so slovenskými dodávateľmi, s ktorými sme vytvorili niekoľko privátnych značiek, ktoré kladú dôraz na kvalitu, čerstvosť a udržateľnosť. Tieto hodnoty - spolu s férovosťou a transparentnosťou v našom podnikaní - sú kľúčovými faktormi pre dlhodobý rast spoločnosti Biedronka na Slovensku,“ hovorí o vstupe spoločnosti na trh Maciej Łukowski, generálny riaditeľ spoločnosti Jerónimo Martins Slovensko.

Anketa

Tešíte sa na nákupy v novom reťazci?

  • Áno, veľmi 31%
  • Pôjdem sa tam pozrieť35%
  • Nie32%

Hlasovanie bolo ukončené

Spoločnosť Biedronka si cení svoju povesť, najmä pokiaľ ide o kvalitu jej výrobkov a postavenie dôveryhodného zamestnávateľa. Tím maloobchodného reťazca pre zabezpečenie kvality monitoruje čerstvosť a ďalšie senzorické a kvalitatívne parametre priamo aj v distribučnom centre, čím zabezpečuje, aby sa do predajní dostali len výrobky spĺňajúce najvyššie štandardy. Pri vývoji privátnych značiek spoločnosť Biedronka úzko spolupracuje s miestnymi výrobcami, aby zabezpečila, že sa vyrovnajú kvalite najpredávanejších výrobkov na trhu v každom segmente alebo ju dokonca prekonajú. Cieľom je ponúknuť zákazníkom za ich peniaze najvyššiu možnú kvalitu.