Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Pozor na cestovanie v MHD s neplatným lístkom: Chyba operátora vás môže vyjsť draho!

Nedoručený lístok je neplatný a je potrebné si ho zakúpiť iným spôsobom.

Zdroj: ilustračná foto / Michal Smrčok

Reklama

Dopravný podnik mesta Košice upozornil na technický problém operátora, pri ktorom cestujúcim neboli doručené zakúpené SMS lístky. V tom prípade je lístok neplatný a cestujúci si ho teda musí zakúpiť iným spôsobom. inak mu hrozí pokuta. Chybu treba reklamovať u operátora.

V prípade nedoručenia správy o platnosti SMS lístka na MHD treba problém reklamovať u mobilného operátora a pre cestu zvoliť iný spôsob zakúpenia cestovného lístka. V súvislosti s takýmito prípadmi z minulého týždňa v Košiciach o tom v utorok informoval Dopravný podnik mesta Košice (DPMK).

Technický problém s odosielaním notifikácie SMS lístka nastal podľa DPMK u mobilného operátora. Ten zaznamenal technický výpadok služieb, medzi nimi aj danej SMS služby, vo štvrtok 19.10. v noci a trval až do piatka 20.10. Podľa oznámenia sprostredkovateľa služby postihnutí zákazníci budú informovaní o spôsobe refundácie.

"Upozorňujeme cestujúcich, že technický problém operátora ich neoprávňuje na cestovanie bez platného cestovného lístka a nemá vplyv na platnosť udelenej pokuty. Cestujúci bez prijatej správy o platnom lístku sa považuje za cestujúceho bez platného cestovného lístka a pracovníci prepravnej kontroly v takom prípade postupujú rovnako ako v prípade cestujúceho bez platného cestovného lístka," uviedla hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.

Vyberáme pre vás niečo PLUS