Spoločnosť Tesco pristupuje k revolučnému kroku. Po viac ako 20 rokoch prestane s tlačou a distribúciou pravidelných týždenných letákov. Akciovú ponuku budú mať zákazníci naďalej k dispozícii, navyše vždy poruke. Digitálny leták nájdu vo svojej aplikácii Clubcard či na webovej stránke tesco.sk.
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň. Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,“ hovorí Diana Golanová, marketingová riaditeľka reťazca na Slovensku.
Obľúbený reťazec predajní tak nadväzuje na svoje predchádzajúce kroky znižovania počtu tlačených letákov. Najskôr bola v marci 2022 zrušená distribúcia pre Bratislavu a Košice, v októbri reťazec prestal tlačiť letáky pre svoje predajne a od januára už nebude tlačiť leták v papierovej podobe vôbec. Zákazníci si budú môcť letáky pozrieť už len v digitálnej forme.
„Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov. Zákazníci Tesca sa môžu spoľahnúť, že aj vďaka tomuto kroku im budeme môcť naďalej prinášať skvelú hodnotu za peniaze, na čom teraz záleží viac ako kedykoľvek predtým,“ dodáva Diana Golanová.
Prečítajte si tiež:
- 15 najčastejších potravinových trikov: TAKTO nás výrobcovia klamú! Na číslo 11 naleteli mnohí
- Ste ALKOHOLIK? Jednoduchý test odhalí krutú pravdu!
- Poslanci opäť riešia zatváranie obchodov: Je možné, že si už v nedeľu nenakúpime?