Obrovská zmena: Obľúbený reťazec ruší TÚTO VEC! Dôvod mnohých ŠOKUJE
10. 1. 2023, 12:00 (aktualizované: 1. 6. 2024, 14:47)

Zdroj: mh
Obľúbený reťazec sa rozhodol zrušiť vec, na ktorú boli Slováci dlhé roky zvyknutí. Na čo použije ušetrené peniaze?
Zdroj: MICHAL SMRČOK/Plus JEDEN DEŇ
Zdroj: TONY ŠTEFUNKO
Zdroj: TESCO
Galéria k článku
Spoločnosť Tesco pristupuje k revolučnému kroku. Po viac ako 20 rokoch prestane s tlačou a distribúciou pravidelných týždenných letákov. Akciovú ponuku budú mať zákazníci naďalej k dispozícii, navyše vždy poruke. Digitálny leták nájdu vo svojej aplikácii Clubcard či na webovej stránke tesco.sk.
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň. Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,“ hovorí Diana Golanová, marketingová riaditeľka reťazca na Slovensku.
Obľúbený reťazec predajní tak nadväzuje na svoje predchádzajúce kroky znižovania počtu tlačených letákov. Najskôr bola v marci 2022 zrušená distribúcia pre Bratislavu a Košice, v októbri reťazec prestal tlačiť letáky pre svoje predajne a od januára už nebude tlačiť leták v papierovej podobe vôbec. Zákazníci si budú môcť letáky pozrieť už len v digitálnej forme.
Anketa
Budú vám chýbať papierové letáky?
- Áno, boli lepšie ako digitálne45%
- Nie, papierové som si nikdy nepozeral/nepozerala37%
- Je mi to jedno16%
Hlasovanie bolo ukončené
„Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov. Zákazníci Tesca sa môžu spoľahnúť, že aj vďaka tomuto kroku im budeme môcť naďalej prinášať skvelú hodnotu za peniaze, na čom teraz záleží viac ako kedykoľvek predtým,“ dodáva Diana Golanová.
Prečítajte si tiež: