Reklama

Každá druhá žena si už niekedy nemohla kúpiť TÚTO vec: Bez nej však riskuje ekzémy a neplodnosť

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Každá druhá žena si už niekedy nemohla kúpiť TÚTO vec: Bez nej však riskuje ekzémy a neplodnosť
    Zdroj: mh

    Spoločne chcú budovať povedomie o téme menštruačnej chudoby na Slovensku, prichádzať s riešeniami a vyslať impulz ďalším, aby sa zapojili. „Cieľom iniciatívy je edukovať o téme menštruačnej chudoby, destigmatizovať menštruáciu a podnikať aktívne kroky k zníženiu dosahov menštruačného vylúčenia – či už na školách, v práci, ale aj iných miestach. Iniciatíva sa zaväzuje podnikať aktívne kroky k znižovaniu dosahov menštruačnej chudoby a k inšpirovaniu k zmene,“ vysvetľuje Katarína Pšenáková, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

    Reťazec už minulý rok znížil cenu vložiek a tampónov vlastných značiek ProFormula o hodnotu DPH, čím pomohol zákazníčkami ušetriť doposiaľ už 110-tisíc eur.

    Iniciatíva za dôstojnú menštruáciu vznikla v spolupráci Tesca s občianskym združením inTYMYta a Banskobystrickým samosprávnym krajom. Aktuálne je do iniciatívy zapojených 19 partnerov ako Agentúra práce Banskobystrický samosprávny kraj, Bašta Bardejov, OZ Brúderka, Cesta von, Coca-Cola Česko a Slovensko, Človek v ohrození, Dôstojná menštruácia, Hekima, Komunitná nadácia Bardejov, Občianske združenie Odyseus, Potravinová banka Slovenska, OZ Prima, Spolka, Súkromná stredná odborná škola pedagogická a sociálna v Košiciach, OZ ToTieMy a OZ Vagus.

    Strana

    2/2

    Autor článku

    Zaujíma ju aktuálne dianie, novinky, ale aj zlepšováky. Vyhľadáva témy z oblasti financií, školstva, zdravotníctva, gastra či cestovania.
    Reklama