Chcete vrátiť darček, ktorý vás pod stromčekom nenadchol? Za týchto 10 vecí peniaze neuvidíte
1. 1. 2024, 8:00 (aktualizované: 1. 6. 2024, 16:40)
Tovar kúpený cez e-shop môžete štandardne vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Potrebujete na to jediné - doklad o kúpe. Ten väčšinou zákazníkovi zašle obchodník na e-mail alebo ho priloží priamo do krabice k objednávke. Potom vám už stačí len tovar zabaliť a odovzdať priamo v predajni alebo ho poslať predajcovi späť poštou či kuriérom. Ten vám po obdržaní výrobku pošle peniaze do dvoch týždňov, vrátane nákladov na dopravu, dodanie či poštovného. Existujú však aj výnimky. Týchto 10 vecí vám e-shop odmietne vziať späť.
Zdroj: shutterstock
Zdroj: Shutterstock
Zdroj: Shutterstock
Galéria k článku
Občas sa stane, že darček, ktorý dostaneme, nám úplne nevyhovuje. Vkus každého z nás je iný a trafiť sa doň môže byť náročné. Bohužiaľ, nie vždy máte možnosť zaniesť tovar späť do obchodu, a to dokonca ani vtedy, ak máte doklad o kúpe. Týchto 10 vecí vám obchodník späť nezoberie:
- Letenky alebo lístky na vlak
- Vstupenky na koncert či do kina
- Hotelové rezervácie a rezervácie áut na prenájom
- Tovar vyrobený na objednávku, upravený alebo personalizovaný (napríklad oblek na mieru)
- CD, DVD, ktoré ste vybrali z pôvodného obalu
- Tovar podliehajúci skaze, jedlo či nápoje
- Wellness pobyty a rezervácie dovolenkového ubytovania
- Zážitkové poukazy na voľnočasové aktivity na konkrétny dátum alebo obdobie
- Odbalenú spodnú bielizeň či plavky
- Počítačovú hru alebo softvér, ktorý ste vybrali z ochranného obalu