Reklama

Po 11 rokoch mení svoj vizuál aj svoje logo! Obľúbenú minerálku čoskoro v obchodoch nespoznáte

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Oceňovaný slovenský výrobca potravín definitívne končí: Tieto výrobky si už nekúpite!
    Zdroj: mh
    Reklama

    Obľúbená minerálka ohlásila veľkú novinu. Mení svoje logo aj celkový vizuál!

    Minerálna voda Magnesia, známa modrou fľašou, mení svoj dizajn. Ku kompletnej zmene pristupuje produkt spoločnosti Mattoni 1873 po jedenástich rokoch. Nastať má kompletná aktualizácia vizuálu Magnesie. Do centra pozornosti sa má dostať symbol leva, ktorý je s Magnesiou spätý od počiatku značky. „Impulzom k celkovému redizajnu nášho loga bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,“ objasnila dôvody zmeny brand manažérka Magnesie Karolína Šimonová pre tvnoviny.sk.

    „Sme presvedčení, že moderný dizajn potvrdzuje prémiovosť našej značky, okrem iného vďaka svojmu minimalizmu, použitiu metalických farieb a celkovému prevedeniu. Rovnako sme sa rozhodli pre výraznejšie odlíšenie podľa stupňa perlivosti,“ dodala Šimonová.

    Minerálna voda má na slovenskom trhu vedúce postavenie. Značka ročne vyprodukuje milióny fliaš pre slovenský trh a mnohé ďalšie exportuje. Modernejší a výraznejší dizajn má jej postavenie na trhu ešte upevniť.

    Autor článku

    Zaujíma ju aktuálne dianie, novinky, ale aj zlepšováky. Vyhľadáva témy z oblasti financií, školstva, zdravotníctva, gastra či cestovania.