Reklama

FOTO Na obrazovky sa vracia Jama Levova aj s Igorom Rattajom: Aká bola najvyššia investícia?

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Rattaj: Keď sa podarí kšeft, kúpim aj víno za šesť tisíc a vypijem ho v potravinách
    Reklama

    Celosvetovo úspešná podnikateľská reality šou sa vracia na obrazovky televízie Markíza. Opäť ponúkne odvážnym a ambicióznym ľudom s výnimočným podnikateľským nápadom, vynálezcom a autorom revolučných myšlienok jedinečnú šancu získať významnú finančnú investíciu do ich originálnych projektov.

    Princíp je veľmi jednoduchý. Účastníci šou predstavia svoj nápad či existujúci biznis piatim ostrieľaným investorom. Tí sa následne rozhodnú do najlepších produktov alebo služieb zainvestovať vlastné peniaze a pomôžu talentovaným podnikateľom preraziť.

    Zdroj: Peter Zakovic

    Šou Jama Levova môže začínajúcim podnikateľom zmeniť život.

    Reality šou odprezentuje príbehy talentovaných, zručných a vynaliezavých Slovákov a Sloveniek, ktorí sa neboja zariskovať. Svoj priestor dostanú jednotlivci aj firmy so zaujímavým predmetom podnikania, s prekvapivým príbehom alebo s nezvyčajnými nápadmi. Môže ísť o drobné biznisy, rodinné podniky, etablované značky, ktoré chcú expandovať, aj miliónové startupy so záujmom o silného partnera. Ani oblasť podnikania nie je nijako ohraničená. Môže ísť o jedinečné produkty, módu, gastro, ekologické riešenia, projekty s edukatívnym presahom, služby či technológie a aplikácie.

    Zdroj: TV MARKÍZA

    Investorov sa snažili ohúriť rôznymi produktami.

    Natáčanie trvalo deväť dní, pričom príprava celého projektu zabrala približne pol roka. Kastingy boli najdlhšou časťou prípravy. Producenti sa osobne stretli takmer so 100 podnikateľmi a telefonicky sa rozprávali s ďalšími 200. Pred investorov sa dostalo 45 z nich. Aby sa podnikateľ dostal pred investora, musel zaujať svojou prezentáciou, mať zaujímavý príbeh, osobnosť alebo produkt, predložiť základný biznisplán a byť odhodlaný.

    Zdroj: TV MARKÍZA

    Tatiana Ondrejková v prvej sérii šou Jama levova.

    Najnižšia ponúknutá investícia bola 500 eur najvyššia ponuka od investora bola až 1 milión eur. Do novej série Jamy levovej sa prihlásilo viac ako 300 podnikateľov, aby levom odprezentovali svoje inovatívne nápady a zaujali ich. Už túto jeseň sa diváci môžu tešiť na inšpiratívne príbehy a zaujímavé podnikateľské nápady. Prvú epizódu druhej série si nenechajte ujsť už 5. septembra o 21.55 na Markíze.