Preskočiť na hlavný obsah
Reklama

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: Žiaden downsizing, poctivých 8 valcov pod kapotou!

GLC AMG bude dostupné dokonca v dvoch výkonových prevedeniach, to silnejšie bude označené ako AMG S.

Zdroj: Daimler

Reklama

Prvý raz a ako jediný vo svojej kategórii získa Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ osemvalcový biturbo motor s priamym vstrekovaním, v najsilnejšom prevedení má vyše 500 koní a auto s ním na stovku zrýchli za menej ako 4 sekundy

Po úspešnej premiére na autosalóne v New Yorku sa v septembri začne dodávať extrémny Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ nielen s klasickou karosériou SUV ale aj ako kupé (kombinovaná spotreba paliva: 10,7 – 10,3 l/100 km). Dostupné bude aj ako ešte silnejší Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ rovnako s oboma podobami karosérie (spotreba paliva: 10,7 l/100 km).

Prvý raz a ako jediný vo svojej kategórii získa Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ osemvalcový biturbo motor s priamym vstrekovaním, ktorý pri objeme štyroch litrov ponúka rozdielne výkonnostné stupne: „slabší“ má 350 kW/476 k; 650 Nm, zrýchľujúci z 0 na 100 km/h už za štyri sekundy a v prípade silnejšieho prevedenia S (375 kW/510 k; 700 Nm) dokonca za 3,8 sekundy.

Súčasťou výbavy nových modelov je podvozok odpružený vzduchom s adaptívnym nastaviteľným tlmením, pohonom všetkých kolies 4MATIC+ AMG Performance s úplne variabilným rozdeľovaním momentu, zverným diferenciálom zadnej nápravy ako aj vysokovýkonnou brzdovou sústavou. Príbuznosť so športovými vozidlami Mercedes-AMG zvýrazňuje mriežka chladiča AMG Panamericana, ktorá bola doposiaľ vyhradená rodine AMG GT.

Autá využívajú 9-stupňovú prevodovku AMG Speedshift MCT, pohon všetkých kolies AMG Performance 4MATIC+ a majú štyri jazdné programy AMG DYNAMIC SELECT, umožňujúce komplexne zmeniť charakteristiku vozidla pričom modifikujú odozvu motora, prevodovky, komfortného nastavenia podvozku, riadenia, ESP a pohonu všetkých kolies.

Model S má navyše k dispozícii jazdný program PRETEK s parametrami nastavenými na maximálnu výkonnosť. Na zlepšenie trakcie a dynamiky jazdy má GLC 63 4MATIC+ mechanický zverný diferenciál zadnej nápravy, GLC 63 S 4MATIC+ elektronický zverný diferenciál zadnej nápravy s ešte presnejšou a rýchlejšou reguláciou.

Vyberáme pre vás niečo PLUS