Reklama

JOJ- ka zúri: 100 miliónov má v lufte

Reklama

MILIÓNY šli dolu vodou! A to doslovne. Viac ako sto miliónov korún, ktoré televíziu JOJ vraj stála šou Celebrity Camp, odplavil oceán. Chladná sprcha prišla v nedeľu, keď si konkurenčné markizácke Bailando pozrelo podstatne viac divákov.

Dvadsaťšesť obstarožných celebrít bojujúcich o ťažké prachy na Filipínach prilákali k prvému vysielaniu približne štyristotisíc divákov. Veľkolepý projekt Celebrity Camp mal však zrejme cekom iné ambície. Ďalšia rana pod pás prišla v sobotu, keď si k pokračovaniu dobrodružstva sadlo ešte menej divákov. Šok však pre televíziu prišiel až v nedeľu večer. Konkurenčné Bailando prevalcovalo všetky očakávania. „Pozrelo si ho viac ako milión divákov,“ povedala nám Narcis Liptáková z Markízy. Program zaznamenal takmer 58-percentný podiel na trhu. Radosť v televízii bola obrovská. Navyše podľa našich informácií celkové náklady na Bailando ani zďaleka nedosahujú astronomické sumy, ktoré za reality šou na inom kontinente zaplatila JOJ-ka.