PRÁVE TERAZ Hrôzostrašná nehoda pred Dunajskou Lužnou!
Plus JEDEN DEŇ
PRÁVE TERAZ Hrôzostrašná nehoda pred Dunajskou Lužnou!
OTRASNÉ zistenia kontroly potravín v našich obchodoch: Plesne, baktérie aj chuť po myšacine!
Plus JEDEN DEŇ
OTRASNÉ zistenia kontroly potravín v našich obchodoch: Plesne, baktérie aj chuť po myšacine!
Čistky v Smere sa dotknú dvoch ministrov. Poznáme Ficove plány!
Plus JEDEN DEŇ
Čistky v Smere sa dotknú dvoch ministrov. Poznáme Ficove plány!
Slováci, ustrážte si peniaze! Tento podfuk na internete dostal aj špičkového IT experta!
Plus JEDEN DEŇ
Slováci, ustrážte si peniaze! Tento podfuk na internete dostal aj špičkového IT experta!
Rozmaznaná zbohatlíčka zničila mnoho životov: Mladá žena sa prebrala z kómy a dozvedela sa zdrvujúcu správu!
Plus JEDEN DEŇ
Rozmaznaná zbohatlíčka zničila mnoho životov: Mladá žena sa prebrala z kómy a dozvedela sa zdrvujúcu správu!
FOTO Marianna Ďurianová po podpise zmluvy v RTVS: Nosila sa ako hviezda!
Plus JEDEN DEŇ
FOTO Marianna Ďurianová po podpise zmluvy v RTVS: Nosila sa ako hviezda!
Zhodili 50 kíl! Rodina Malachovských sa dala na chudnutie. Za všetko  vraj môže Sväťo a Ivetin vysoký krvný tlak
Plus JEDEN DEŇ
Zhodili 50 kíl! Rodina Malachovských sa dala na chudnutie. Za všetko vraj môže Sväťo a Ivetin vysoký krvný tlak
Výbuch erotiky! VIDEO, ktoré zverejnila tanečná partnerka Braňa Deáka z  Let's Dance  vás nenechá chladnými
Plus JEDEN DEŇ
Výbuch erotiky! VIDEO, ktoré zverejnila tanečná partnerka Braňa Deáka z  Let's Dance  vás nenechá chladnými
FOTO VNÚTRI Balúchová sa chce vyrovnať Kollárovým plastikovým milenkám?! Pozrite sa, čo si porobila s tvárou!
Plus JEDEN DEŇ
FOTO VNÚTRI Balúchová sa chce vyrovnať Kollárovým plastikovým milenkám?! Pozrite sa, čo si porobila s tvárou!

Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping

Prehľadnosť a zariadenie predajne či rýchlosť vybavenia nákupu. Aj toto, okrem čerstvosti a šírky sortimentu, sú dôležité atribúty, ktoré si spotrebiteľ v rámci svojej návštevy obchodu všíma.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Foto: Kaufland

Spoločnosť Kaufland veľmi citlivo pracuje s informáciami získanými na základe dlhodobého sledovania správania svojich zákazníkov a postupne zavádza tieto získané poznatky do praxe. Prišla s novým konceptom svojich prevádzok a za rok 2017 postupne prerobila do nového dizajnu spolu viac ako jednu tretinu z existujúcich predajní. Bližšie nám predstavil nový koncept spoločnosti Ivan Chernev, riaditeľ oblasti centrálnych služieb.

Už nejaký čas sa vaše prevádzky postupne prestavujú podľa nových štandardov. Snáď najviditeľnejšou zmenou pre zákazníka je odstránenie stredovej regálovej steny a väčšia voľnosť pohybu. Čo je za týmito zmenami a prečo teraz?

Vnímame, že naši zákazníci preferujú pri nákupe nielen čerstvosť, pohodlie a široký sortiment, ale aj možnosť rýchleho a efektívneho nákupu. Preto sme sa rozhodli vyjsť v ústrety aj ich novým prianiam. Meníme prítomnosť a tým tvoríme budúcnosť a prinášame tzv. otvorený koncept, čo znamená, že zákazník sa po vstupe do predajne ocitá rovno v oddelení ovocia a zeleniny, za ktorým nasleduje pekáreň. Takto si vie nielen vizuálne ale aj vnímaním vône potvrdiť, že daná predajňa poskytuje naozaj nielen kvalitu ale aj absolútnu čerstvosť potravín. Rozšírili sme uličky, znížili regále a odstránili stredovú regálovú stenu – tým sa celá predajná plocha stala prehľadnejšia, otvorenejšia a pohyb v nej voľnejší a zákazník sa už vie po predajni prechádzať krížom krážom.
Okrem odstránenia spomínanej stredovej regálovej steny, sme pridali samoobslužné pokladne, malé nákupné košíky a regále s rýchlym občerstvením a s mrazenými potravinami pri pokladniach.
Sme hrdí na naše nové pekné predajne, ktorými sa snažíme vyhovieť dnešným želaniam a požiadavkám zákazníkov. Naši zákazníci sa môžu tešiť na úplné nový zážitok z nakupovania.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Foto: Kaufland

Prečo sú súčasné regále nižšie?

Nižšia výška regálov 1,8m umožňuje väčší prehľad a zjednodušenú orientáciu.
To však nie je všetko. Jednotlivý sortiment potravín sme po novom farebne a graficky odlíšili a tieto prvky a farby zobrazujúce daný tovar sú použité aj v našich prospektoch, aby zákazník hneď vedel, kde svoj akciový tovar môže hľadať. Špeciálne sú označené a umiestnené v oddelenenom regále BIO/ bezlaktózové a vegánske produkty. Dávame dôraz taktiež na regionálnych dodávateľov, ktorí majú špeciálne čelá regálov označené osobitným dizajnom s nadpisom „ Z lásky k našim regiónom“. Celkovo sa v novom koncepte usilujeme o transparentnosť a čo najlepší prehľad na predajni.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Foto: Kaufland

Zákazník bol zvyknutý na drobné obchody, ktoré nachádzal u vás na prevádzke. Ako je to v súčasnosti?

Na každej našej predajni sa nachádzajú koncesionári, ktorí ponúkajú doplnkové služby pre našich zákazníkov. Ich dizajn sme zjednotili, aby to nielen lahodilo oku, ale bolo aj viac prehľadné. Každý z nás vždy ocení to, že môže všetky svoje nákupy a potreby vybaviť na jednom mieste a ušetrí tým množstvo času – či už je to kúpa liekov, podanie stávky, či kúpenie kytice pre svoju manželku. Okrem toho by sme chceli, aby si naši zákazníci u nás nielen nakúpili, ale strávili aj prijemný čas pri káve alebo si dali u nás chutný obed, preto sme zaviedli na našich zmodernizovaných predajniach koncept „food court“. Výsledok - One-stop-shopping – jeden nákup - všetko vybavené.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Foto: Kaufland

Vráťme sa ešte k dizajnu. Obchody sa postupne snažia ladiť svoje predajne do teplých farieb a prírodných materiálov. Akú rolu zohráva farba či materiál regálov a stien?

Každý z nás sa rád vracia na miesta, kde sa cítil príjemne. Preto aj my v Kauflande sa snažíme, aby sa náš zákazník k nám vždy rád vrátil a počas nakupovania sa cítil pohodlne. Materiály a farby použité na našich najnovších predajniach sú vybrané tak, aby toto našim zákazníkom priniesli. Riadime sa najnovšími trendami a tiež, ako hovoríte, spomínanými prieskumami o vnímaní materiálov a farieb.

Ilustračné foto.
Ilustračné foto.
Foto: Kaufland

Ako sú Vaše nové zmodernizované predajne priateľské k životnému prostrediu?

Životné prostredie je pre nás veľmi dôležité a veľký dôraz kladieme pri tomto vysokomodernom koncepte filialky na udržateľnosť. Na predajniach máme LED osvetlenie a chladiarenský nábytok je s dverami, ktoré zabezpečujú úsporu energii. Na našich predajniach od roku 2013 používame systém rekuperácie, vďaka ktorej vyhrievame a chladíme predajňu cez výmenu tepla v procese chladiarenskeho zariadenia. Takto sa môžeme zriecť fossilných palív a prispievame k zníženiu produkcii CO2. V oddelení ovocia a zeleniny používame elektronické cenovky a tým šetríme papier.
Do budúcna rozmýšľame nad viacerými projektmi ako sú solárne panely či rýchlo nabíjacie stanice per e-bicykle a e-autá.