Reklama

Kontroverzný Okamura opäť šokuje: Vážne na svojom profile predáva TOTO?!

Na čo to zas Okamura láka svojich podporovateľov?

Zdroj: ČTK

Reklama

Ako keby toho bolo málo! Predseda českej parlamentnej strany SPD Tomio Okamura je známy najmä svojou kontroverznou politikou, pričom svoje názory pravidelne zverejňuje na svojom profile na sociálnej sieti. Po novom však na svojej stránke predáva priaznivcom vlastné produkty. Odborníci len krútia hlavami!

Kontroverzný český politik japonsko-moravského pôvodu na svoj profil umiestnil fotografiu s priloženým inzerátom, ktorým láka na kúpu akciového balíčku na výrobu sushi. Sadu pozostávajúcu z ryže, sójovej omáčky, morských rias a ďalších ingrediencií je možné zakúpiť za približne 17 eur v jeho vlastnom obchode s japonskými potravinami.

Špeciálny balíček je možné zakúpiť aj cez Internet s možnosťou objednávky aj zo Slovenska: "Objednávať môžete aj cez náš e-shop, kde nájdete stovky výborných japonských pochutín. Zasielame po celej ČR a tiež na Slovensko!" láka líder SPD (Svoboda a příma demokracie) na svojom profile.

Video Player is loading.
Stream Type LIVE
Advertisement
Current Time 0:00
Duration 0:00
Remaining Time 0:00
Loaded: 0%
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
    Okamura pozval do Prahy protiimigračné strany: Ľudia protestujú!

    Po uverejnení tohto statusu sa na Okamuru zvalila vlna kritiky, najmä zo strany užívateľov, ktorí pre tento účel založili vlastné stránky. Negatívne reakcie totiž politik zo svojej stránky maže a aj dnes sa pod bizarným statusom nachádzajú len komentáre prejavujúce záujem o produkt.

    Okamura na vzniknutú situáciu okamžite zareagoval a argumentuje tým, že sa jedná o jeho osobný profil, nie politický. A to aj napriek tomu, že jeho názov sčasti tvorí "SPD", v jeho profilovom obrázku sa nachádza logo strany a jeho obsah je z drvivej väčšiny zameraný na politické témy. Pre Blesk.cz povedal: "Na svoj súkromný profil si budem dávať, čo chcem. Vždy. Vždy som to robil a nemienim s tým prestať. Je to moja vec."

    Na pálčivú tému zareagoval aj šéf Inštitútu politického marketingu Karel Komínek: "To, že je poslancom neznamená, že nemôže nič. Ale že sa snaží lákať zákazníkov prostredníctvom politického profilu, to je zvláštne," povedal Blesku.