Reklama

Po smrti manžela chcela zrušiť jeho paušál: Operátor ju uzemnil týmito slovami!

Odpoveď operátora ju tak rozhnevala, že sa prípad rozhodla medializovať. Ilustračné foto

Zdroj: Shutterstock

Reklama

Toto by nechcel zažiť nikto. Žena chcela po rodinnej tragédii zrušiť paušál na zosnulého manžela. Slovenský operátor ju však odbil slovami: Buď uhradí pokutu alebo bude platiť mesačný paušál za mŕtveho muža ešte celý rok!

Sestra pani Márie je klientom spoločnosti Orange už 20 rokov. Služby operátora využívala celá rodina - ona, jej manžel aj dvaja synovia. „V Orange ju nahovorili na paušály pod jedným menom, že potom majú všetko výhodnejšie," opísala pani Mária.

Problémy s operátorom nastali, keď náhle prišla o manžela. „Teraz jej zomrel nečakane 46-ročný manžel. Chcela zrušiť jeho paušál a dozvedela sa, že si ho musí nechať do budúceho roku do septembra a platiť 40 € paušál alebo to zruší a uhradí 180 € pokutu," zverila sa Mária.

Zdroj: Facebook

Mária upozornila na neľudský prístup operátora na sociálnej stieti.

Odpoveď operátora ju tak rozhnevala, že sa prípad rozhodla medializovať. „Hanba Orange, že aj v takejto situácii chce ťažiť z rodiny pozostalých a vyžaduje platiť paušál už za mŕtveho zákazníka," napísala rozhorčená Mária.

Anketa

Ste spokojný/-á so svojím operátorom?

Áno 0% Nie 0%Celkový počet hlasujúcich: 0

Zdá sa, že medializácia nakoniec rodine jej sestry pomohla. „Prípad zákazníčky sme vyriešili v jej prospech," povedala nám hovorkyňa spoločnosti Orange Slovensko Alexandra Piskunová.

To, že operátor nakoniec povolil bezplatné zrušenie paušálu, potvrdila aj pani Mária. Hoci si pochvaľovala následnú ochotu a ústretovosť, na zlú skúsenosť pri prvom kontakte jej sestra tak skoro nezabudne. „Preto by som chcela poprosiť o ľudskosť a profesionalitu pracovníkov v prvom kontakte v takto zložitej situácii, keď človek, ktorý náhle prišiel o svojho blízkeho, nemá silu žiť a nie bojovať s byrokraciou," vyjadrila sa Mária.