Reklama
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • "Objednala som si knihu na meditovanie. Na každej strane bolo napísané nádych a výdych."
  • Ako to vyzerá na internete a čo prišlo zákazníkovi v skutočnosti.
  • Ako to vyzerá na internete a čo prišlo zákazníkovi v skutočnosti.
  • "Kúpil som si mačaciu vežu online. Ukázalo sa, že je oveľa menšia, ako bola na obrázku." Aj takéto skúsenosti majú niektorí s kúpou z internetu.
  • Ako vyzerá deka na obrázku vs. deka v skutočnosti.
  • Ako to vyzerá na internete a čo prišlo zákazníkovi v skutočnosti.
  • Toto značkové ponožky asi nebudú.
  • Poplietli to! Kto je ten muž? Tomuto zákazníkovi poslali zásteru s nesprávnou fotografiou.
  • Obrovská doska na krájanie.
  • Žena si objednala bazén pre psov. Teda, aspoň si to myslela.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Pri nakupovaní cez internet ide človek neraz do rizika.
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • Slováci podľahli novému čínskemu e-shopu.
  • Slováci podľahli novému čínskemu e-shopu.
  • E-shop TEMU útočí na Slovákov.
  • E-shop TEMU útočí na Slovákov.
  • E-shop TEMU útočí na Slovákov. Ich slogan: Nakupujte ako miliardár.
  • E-shop TEMU útočí na Slovákov.
  • Na Slovákov útočí oranžové logo e-shopu TEMU.
  • "Objednala som si knihu na meditovanie. Na každej strane bolo napísané nádych a výdych."
  • Ako to vyzerá na internete a čo prišlo zákazníkovi v skutočnosti.
Späť na článok
ilustračné foto

Zdroj: Kinnarps

Ako vytvoriť kanceláriu, kde chcú ľudia pracovať?
Nálepky patria na ovocie, nie na kolegov

Zdroj: Kaufland

Nálepky patria na ovocie, nie na kolegov. Tento reťazec vie, čo je to rešpektovať rozdiely
3/34
Ako to vyzerá na internete a čo prišlo zákazníkovi v skutočnosti.
Zdroj: reprofoto Boredpanda
A
Sponzorované
Narodeniny, ako sa patrí: Kaufland slávi 25 rokov s Mirom Jarošom aj Kalim, a čo vy?
NEČAKANÁ rošáda vo vláde: Šaško prišiel o svojho HOVORCU, ukradol mu ho TENTO kolega!
A
Sponzorované
Prečo je dôležité rozumieť financiám? Vzdelávacie videá pre vás a vaše deti od PSS
Tréner Frühauf po prehre so Švédskom prehovoril o posilách z KHL: Novnárom poslal jasný odkaz
A
Sponzorované
TOP 7 dôvodov, prečo cestovať na štyroch kolesách. Spoznajte Európu autobusom a z prvej rady
Bezpečnosť a konkurencieschopnosť. Európsky parlament predstavil rozpočtové priority
NATIVIO