Rodinka AMG GT sa utešene rozrastá. Štyri dvojdverové kupéčka, tri roadstre, dva závodné špeciály pre súkromných klientov a tri štvordverové „kupéčka.“ Marketing nepustí. V každom prípade, tesne pred letom púšťa Mercedes do sveta veľmi atraktívny model, ktorý bude pre mnohých zákazníkov omnoho atraktívnejší ako uzavreté coupé aj pre intenzívnejšie emócie otvoreného auta.

Kombináciu pevnej a ľahkej štruktúry z hliníka, silného osemvalca s dvojitým prepĺňaním a dvojspojkovou prevodovkou so 7. prevodovými stupňami dopĺňa zadný samosvorný diferenciál a schopný podvozok. S prívlastkom S prichádza už zabehnutý 4-litrový osemvalec s výkonom 384 kW (520 koní) a krútiacim momentom 670 Nm. Stokilometrovú rýchlosť pokorí za 3,8 sekundy a slušným tempom bude pokračovať až po 308 km/h.

AMG Ride Control je vo verzií S štandardom a vodič si môže vybrať až spomedzi piatich rôznych nastavení svojho auta voličom AMG Dynamic Select, ktorý ponúka možnosti od komfortného režimu až po individuálne nastavenia. Tie ovplyvňujú reakciu motora, prevodovky, trojstupňové ESP, podvozok ako aj výfuk. AMG GT S Roadster štandardne brzdí pomocou kompozitových brzdových kotúčov s priemerom až 390 mm vpredu (360 mm vzadu), no v prípade potreby sa pod veľké kolesá zmestia aj kompozitné keramické brzdy s priemerom až 402 mm vpredu a 360 mm vzadu, ktorých strmene pyšne nesú názov AMG Carbon Ceramic. Oproti štandardným brzdám sú ľahšie až o 40%!