Budúcnosť značky Maybach predstavil Mercedes na jednom z najdôležitejších motoristických podujatí sveta, v Pekingu. Sledujúc prvé fotografie, koncept s menom „Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury“ je ako šitý na mieru pre Áziu, no zároveň predstavuje aj pravdepodobné ďalšie smerovanie značky.

Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Daimler AG - Global Communicatio

Koncept je krížencom klasického sedanu s SUV, teda jedno z najťažších dizajnérskych cvičení vôbec. Navyše, okrem dizajnového jazyka typického pre súčasné modely značky Mercedes sa dizajnéri evidentne snažili zapracovať aj niekoľko retro-prvkov ako napríklad linka, ktorá sa tiahne od prednej kapoty, znaku automobilky, až po logo na zadnej časti vozidla a po ceste rozdeľuje aj zadné sklo.

Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Daimler AG - Global Communicatio

Interiér používa najnovšie digitálne technológie Mercedesu, pričom celým interiérom sa nesie téma vzdušnosti a svetla. Zlaté ornamenty dopĺňajú obklady so svetelnými lúčmi a vzhľadom na miesto predstavenia nemôže chýbať aj špeciálny adaptér pre čajovú súpravu.

Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury
Daimler AG - Global Communicatio

Na pohon samozrejme slúžia výhradne batérie a elektromotory, ktorých spoločný výkon je 550 kW (750 koní). Dojazd je 500 kilometrov podľa cyklu NEDC a maximálna rýchlosť je elektronicky limitovaná na 250 km/h. Dátum výroby vozidla vychádzajúceho z tohto konceptu zatiaľ nie je známy, no predpokladáme, že dlho čakať nebudeme.