Potravinárska spoločnosť Mondelēz International uvedie v januári 2022 na český a slovenský trh novú, šiestu stálu príchuť oblátok značky Fidorka. Tradičná okrúhla oblátka bude mať kakaovú náplň v mliečnej čokoláde a rozšíri základné portfólio značky. Zákazníci ju nájdu v regáloch obchodov v pútavom ružovom obale.

Po jedenástich rokoch sa začiatkom roka 2022 pri značke Fidorka zmení aj dizajn loga a obalov celého jej základného produktového radu.

Tradičná okrúhla oblátka zaliata v čokoláde sa v továrni v Opave vyrába od tridsiatych rokov minulého storočia. Pôvodne sa volala Tartalletes, neskôr Capri. Názov Fidorka nesie od päťdesiatych rokov minulého storočia na počesť pekárskej rodiny Fiedorovcov, ktorá v Opave v roku 1840 založila tradíciu pečenia sušienok a oblátok. Nová Fidorka so žiadanou kakaovou náplňou v atraktívnom ružovom obale tak doplní základný produktový rad piatich výrobkov.

Nový dizajn dostane aj logo a obal Fidorky. Zmení sa aj pri všetkých piatich existujúcich príchutiach: horkej s orieškovou náplňou, mliečnej s kokosovou náplňou, mliečnej s orieškovou náplňou, horkej s čokoládovou náplňou a bielej s čokoládovou náplňou.

„Každá príchuť, vrátane novinky s kakaovou náplňou, bude mať po novom tri verzie obalu. Okrem sviežejšej verzie klasického obalu pôjde o obal so šibalským smajlíkom pre lepšiu náladu a medailový obal, ktorým môžu zákazníci odmeniť sami seba, tak aj niekoho ďalšieho,“ uvádza Alena Kratochvílová, brand manažérka značky Fidorka. „Všetky tri dizajny danej príchute budú rôzne namiešané v každom kartóne.“

Nový vzhľad obalov Fidoriek bol pripravený v spolupráci s lokálnou ostravskou agentúrou Kantors Creative Club. Ďalšie dve agentúry zaisťujú marketingovú podporu. Kreatívu má na starosti pražská agentúra Friendly a mediálnu podporu zastrešuje agentúra Wavemaker.

Ročne sa z továrne v Opave dodá do českých a slovenských obchodov viac ako 47 miliónov kusov Fidoriek. Naša Fidorka inšpirovala vznik obdobných produktov, ktoré sa v tunajšej továrni vyrábajú a exportujú do zahraničia pod značkami Cadbury, Milka, Lacta, Freia či Marabou.

O Mondelēz International

Mondelēz International, Inc., (Nasdaq: MDLZ) umožňuje ľuďom správne snackovať vo viac ako 150 krajinách sveta. S čistými príjmami vo výške zhruba 27 miliárd dolárov v roku 2020 sa spoločnosť MDLZ stavia do pozície lídra v oblasti občerstvenia s ponukou ikonických globálnych a lokálnych značiek, akými sú sušienky OREO, belVita a LU; čokolády Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone; cukríky Sour Patch Kids a žuvačky Trident.

Akcie spoločnosti Mondelēz International sú súčasťou indexov Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 a Dow Jones Sustainability Index. Navštívte www.mondelezinternational.com alebo sledujte spoločnosť na Twitteri na adrese www.twitter.com/MDLZ.

Mondelēz International v Českej republike a na Slovensku

Spoločnosti Mondelez Czech Republic, s. r. o., a Mondelez Slovakia, s. r. o., sú súčasťou spoločnosti Mondelēz International. Medzi výrobky, ktoré spoločnosť predáva na českom a slovenskom trhu, patria sušienky a oblátky Opavia, BeBe Dobré ráno, Brumík a oblátky Fidorka (www.fidorka.cz/sk), čokoláda Figaro, oblátky Kolonáda, Miňonky a Tatranky alebo krekry TUC.

Spoločnosť pôsobí v Českej republike a na Slovensku od roku 1992. V štyroch výrobných závodoch, dvoch obchodných jednotkách a centre zdieľaných služieb zamestnáva 2 500 ľudí. Obchodné zastúpenie firmy tu predáva 500 produktov pod 16 značkami.