Divízia Mercedes-Benz konkurenčnej automobilky Daimler AG predala v Číne minulý rok 68 500 vozidiel, čo znamená medziročný rast predaja o 77 %. Na území širšej Číny, ktoré zahŕňa pevninskú Čínu, Macau, Taiwan a Hong Kong, BMW v roku 2009 predala 98 869 áut, čiže o 31,2 % viac ako roku 2008.
BMW má v Číne spoločný výrobný podnik s domácou spoločnosťou Brilliance China Automotive Holdings Ltd. Na globálnych automobilových trhoch, ktoré zasiahol hospodársky pokles, predstavovala Čína vďaka vládnym stimulačným opatreniam v uplynulom roku jeden z najsvetlejších bodov.
Nemecký výrobca luxusných automobilov BMW dosiahol minulý rok v Číne 38-percentný rast predaja. Predaj značky Mini na čínskom trhu vzrástol vlani na 90 536 vozidiel zo 65 822 áut predaných v roku 2008, oznámila v stredu automobilka.