Ako sa nám podarilo zistiť, spomínaný dokument sa dostal do rúk hráčov na podnet trénerského dua Stanislav Griga a Michal Hipp. Má byť pre nich pomôckou, ako slušne a takticky komunikovať s okolím aj na viaceré horúce futbalové témy. Prečo vlastne vznikol, sme sa pýtali kompetentných na futbalovom zväze.

„Najprv sme tento dokument vypracovali len pre trénerov, ale tí nás požiadali, aby sme to rozmnožili a oni ho rozdali aj hráčom,“ prezradil nám prezident Slovenského futbalového zväzu Ján Kováčik.

Toto sú slabiny futbalistov

Komunikačná stratégia reprezentácie obsahuje jednu stranu formátu A4. Má päť bodov. Zaoberá sa nielen vnímaním kvalifikačnej skupiny či imidžom repre, ale aj slabými miestami v komunikácii. „Je potrebné veľmi presne určiť, ako ich budeme komunikovať a neutralizovať,“ odporúča zväz reprezentantom v prvej časti tejto kapitoly. Nasleduje príklad Pasienky.

 

Komunikačná biblia pre futbalistov: Zabudnite na otrieskané

Nuž a takto by mali naši borci podľa zväzu odpovedať na otázku, či im neprekáža, že hrajú na otrasných Pasienkoch.

„Pre mňa je česť reprezentovať vlasť kdekoľvek a na druhej strane verím, že sa v blízkom čase budeme môcť našim fanúšikom predstaviť na štadióne, ktorý im poskytne komfort zodpovedajúci súčasnej dobe, pretože si to zaslúžia.“

Na ďalšiu „podpásovku“ o tom, prečo televízne prenosy sú na TV Dajto a nie na STV, by mali naši reprezentanti vyrieknuť takúto odpoveď: „To je otázka pre vedenie zväzu,“ píše sa vo futbalovej komunikačnej biblii.

Tá upozorňuje hráčov aj na to, aby nepoužívali známu športovú otrieskanú formulku – tak určite! No skrátka, je tam veľa vecí na pobavenie.

Komunikačná stratégia