Mediálny expert Martin Jakubec, ako sám seba označil, je spokojný s výsledkom medializovaného sporu s JOJ Group. V kauze išlo o sporný názov SENZI. Ako tvrdí, treba informovať verejnosť o výsledkoch zdĺhavého procesného konania.

Aj koza celá, aj vlk sýty?

„Známka SENZI TV bola zapísaná mne a označenie SENZI spoločnosti JOJ Group. Je to zaujímavá situácia a okolnosti, keďže ako prvý žiadateľ som nedostal označenie SENZI, priznali ho JOJ Group a SENZI TV (podstatnejšie a špecifikovanejšie k záujmu JOJ) s označením TV bolo priradené nakoniec mne. Takže komodita podnikania, teda oblasť médií a TV zostáva výhradne v mojej kompetencii,“ tvrdí vo svojom vyhlásení pre Pluska.sk Jakubec.

Podľa vlastných slov je trhová hodnota značky na úrovni 150-tisíc eur, ale "zhodnocovacia niekde okolo 300 - 400-tisíc eur v prípade ďalšieho budovania brandu stanice SENZI," myslí si Jakubec.

Martin Jakubec sa chce priblížiť aj mladšiemu publiku, preto mení imidž a bude si hovoriť aj Emdžej.
Zdroj: Archív M. J.

Martin Jakubec je svojrázna postava slovenského šoubiznisu.
Foto: Archív M. J.

Jakubec si plní sny: Zarába tisíce eur a v Búrlivom víne chce hrať hlavnú rolu!

K celej veci sa očakáva aj stanovisko JOJ Group. Nateraz je isté, že Martin sa objaví práve na obrazovkách Jojky v úspešnej reality šou Sladký život. Televízia v tom však nevidí stret záujmov: „Účinkovanie Martina Jakubca v relácii Sladký život nezávisí od sporov v minulosti. Oslovili sme ho ako zaujímavú osobnosť, ktorá prinesie nový rozmer do relácie,“ uvidela hovorkyňa spoločnosti Lucia Kulihová.

Otázne je, ako toto neštandardné rozhodnutie v  „SENZI“ kauze naďalej ovplyvní ich vzájomnú spoluprácu. V ideálnom stave by mohlo dôjsť k dohode medzi oboma stranami, kedy by trebárs JOJ Group odkúpila od speváka známku SENZI TV, keďže oni získali len označenie bez TV.