Len pred pár dňami svetlo sveta uzrel nový letný hit od rapera zo skupiny A.M.O., ktorý si hovorí Opak, a známeho dídžeja Roberta Buriana. Vo videoklipe je hlavnou hviezdou niekoľkonásobná vicemajsterka Slovenska a finalistka Európskeho pohára v latinskoamerických tancoch Dominika Rošková, širšej verejnosti známa z tanečnej šou Let‘s Dance, kde tancovala s hercom Braňom Deákom. Po súťaži o tanečnici veľmi počuť nebolo.

Všetko to však zmenil letný videoklip, v ktorom účinkuje. Teda najmä jej zadok v obtiahnutých rifľových kraťasoch. Dominika si v klipe vykračuje po Bratislave a krúti zadkom zo strany na stranu. Mnohých Slovákov však klip doslova postavil zo stoličiek. Svedčia o tom viaceré komentáre na YouTube.

„Ako sa na to máme pozerať my ženy, keď v klipe je 99 % zadok,“ napísala Jana pod videoklip. „Asi chcem plakať. Ako toto mohlo vyjsť von? Dajte to na pornostránku!“ komentovala rozhorčene Majka P. „Videoklip úplne od veci. Čo má s tým všetkým zadok? Dnešná doba chce zaujať len zadkom, prsami, ale pesnička nula bodov a podstata videoklipu ešte väčšia,“ vyjadrila svoj názor Klaudia Š. Našli sa však aj takí, ktorí boli z klipu nadšení. Tých však bolo rozhodne menej. „Najlepší je ten zadok z celej piesne,“ napísal Martin J.

Tanečnica svoj dokonalý zadok doslova prepožičala do videoklipu.
youtube

Tanečnica to vidí inak

Dominika Rošková svoje účinkovanie v klipe vidí úplne inak ako mnohí komentujúci. To, že doslova prepožičala svoj zadok, sa jej zdá úplne normálne. „Vypočula som si skladbu, je fresh, letná, chytľavá, tak ma to oslovilo. Musela som sa stretnúť ešte s režisérom aj s Opakom, ako to s tým zadkom mysleli. Som profesionálna tanečnica latinskoamerických tancov, a tak som sa trochu bála, aby to celkovo nepôsobilo lacno. Keď som si však vypočula ich predstavy, presvedčilo ma to. Nakrúcanie bolo veľmi príjemné a profesionálne. Užili sme si to. Prekvapil ma Opak, on vie aj tancovať! Ale má svoj nenapodobiteľný štýl,“ prezradila Dominika.

Dominika v súťaži Let´s Dance tancovala s Braňom Deákom.
Július Dubravay

V hlavnej úlohe zadok

Pointu a realizáciu klipu opisuje režisér Martin Hudák takto: „Rozmýšľal som nad tým, že čo tu ešte nebolo a musím povedať, že pekný ženský letný zadok v hlavnej úlohe som ešte nevidel. Točili sme hlavne v Bratislave - v obchodnom centre, garáži, v parku, električke, na moste, na Dunaji, v kancelárii, potom sme boli v Rakúsku, kde sme točili kabriolet, pole, kolotoče. Dominika je z môjho pohľadu veľká profíčka, a tak sa mi s ňou aj robilo. Nemala žiadne maniere a k veciam pristupovala kreatívne,“ povedal režisér Hudák.

FOTO NÁJDETE V GALÉRII