„Následky nehody však postupne odstraňovali a v piatok popoludní tu mali obnoviť železničnú aj osobnú dopravu,“informovalo krajské policajné operačné stredisko. Podľa hovorkyne Operačného strediska Záchrannej zdravotnej služby Aleny Krčovej zasahovali na mieste nehody tri ambulancie.

„Záchranári ošetrili sedem osôb, ktoré utrpeli najmä úrazy hlavy a horných končatín. Išlo skôr o ľahké poranenia. Všetkých transportovali do nemocnice v Čadci,“ povedala Alena Krčová.Podľa predbežných informácií vošiel vodič kamióna na železničné priecestie, kde došlo k zrážke s osobným vlakom s dvomi vozňami.

Silnejší vyhral, kamión skončil takmer úplne rozbitý.
Silnejší vyhral, kamión skončil takmer úplne rozbitý.
Zdroj: tasr

„Vodič nákladného vozidla buď nerešpektoval svetelnú signalizáciu, alebo uviazol na železničnom priecestí. Rušňovodič, žiaľ, už nedokázal nehode zabrániť. Po bočnom náraze došlo k vykoľajeniu motorového vozňa a prívesného vozňa,“informovala Železničná spoločnosť Slovensko.

„Úsek dobre poznám. Kamióny, väčšinou zahraničné, a mnohé osobné autá, takisto zahraničné, nerešpektuje semafory. Priecestia nie sú väčšinou vybavené závorami, vodiči si myslia, že to rýchlo prejdú a často ani nedodržiavajú rýchlosť,“napísal na pluska.sk svoj postreh jeden z vodičov. Ďalší ho doplnil: „Vodiči tu navyše riskantne predbiehajú a často nerešpektujú výstražné znamenie!“