Reštaurácie a gastro prevádzky nemajú v súčasnosti, z pochopiteľných dôvodov, zákazníkov priamo v reštauráciách. Aby boli finančné straty, čo najmenšie, zvolila väčšina reštaurácií spôsob donášky jedál priamo k dverám zákazníkov.

.
.
Zdroj: red

Na situáciu, kedy mnohé reštaurácie bojujú s existenčnými problémami, zareagoval poskytovateľ gastrolístkov a elektronických stravných kariet kariet  Up Slovensko. 

„Vzhľadom na aktuálnu situáciu s koronavírusom nebudeme od 26.3. do 15.5.2020 fakturovať reštauráciám žiadnu províziu za naše služby“, napísal na našu výzvu na pomoc generálny riaditeľ spoločnosti Up Slovensko Igor Janok. Rovnako vyzýva používateľov stravných lístkov, aby sa neprestali stravovať v reštauráciách.

„Ak ste doma, ale nemáte zásobu potravín či čas alebo energiu variť si teplé jedlo, existuje bezpečná alternatíva vo forme donášky jedál až k vašim dverám. Hlavné je dodržiavať základy bezpečnosti. V prípade platby stravnými lístkami sa môžete s kuriérom dohodnúť, že mu lístky v požadovanej hodnote necháte pred dverami. Pri preberaní jedla a platbe elektronickou stravnou kartou kvôli ochrane seba aj kuriéra, majte na tvári rúško a po prevzatí si poriadne umyte ruky,“ radí Janok, ako sa ani v dnešnej situácii nevzdávať pôžitkov a zároveň pomôcť reštauráciám a ich zamestnancom prežiť.

Viete a chcete pomôcť?

#plusjednapomoc
Ponúkate pomoc ostatným? 
Máte tipy, ako sa chrániť?
Viete, ako zvládnuť karanténu?
Píšte na [email protected]

Mohlo by vás zaujímať: