Profil kapoty je teraz nižší a má integrované vetracie otvory, ktoré v spojení so spodnou mriežkou chladiča v prepracovanej úprave dodávajú autu ostrejší výraz a zároveň zlepšujú aerodynamiku.

Ďalším vylepšením je nové nastaviteľné zavesenie kolies MagneRide (kvapalinu vo vnútri tlmiča možno elektronicky stimulovať) a voliteľné jazdné režimy. Aktuálne sú v ponuke dva nové režimy jazdy, vďaka ktorým možno prispôsobiť elektronický systém riadenia stability, odozvu škrtiacej klapky, schémy automatického radenia prevodových stupňov, nastavenie riadenia a nastavenia výfuku s aktívnym ventilom.

Nový Mustang je vybavený infotainmentovým systémo Ford Sync 3 s 8-palcovou obrazovkou. Nechýba podpora Apple CarPlay a Android Auto.
Nový Mustang je vybavený infotainmentovým systémo Ford Sync 3 s 8-palcovou obrazovkou. Nechýba podpora Apple CarPlay a Android Auto.
Ford

Okrem existujúcich režimov „Normal“ (bežná jazda), „Sport“ (športová jazda), „Track“ (jazda na trati) a „Snow/Wet“ (jazda na snehu alebo mokrej vozovke) sú v ponuke aj dva nové - pretekársky režim „Drag Strip“, ktorý optimalizuje výkon tak, aby sa zabezpečil rozjazd zo státia s maximálnym zrýchlením a individuálny režim „My Mode“.

Čítajte viac: Najpredávanejší športiak na svete vyrába Ford

Pribudla aj technológia, „Good Neighbour“ („Dobrý sused“), v rámci ktorej možno regulovať (v tomto prípade myslíme ale znižovať!) hlasitosť auta, čo sa odporúča pre jazdu v skorých ranných alebo neskorých nočných hodinách.

Vzadu sú pri 5-litrovom V8 motore štandardne štyri koncovky výfuku.
Vzadu sú pri 5-litrovom V8 motore štandardne štyri koncovky výfuku.
Ford

Štandardom sa stali LED svetlá,a nechýbajú ani pokročilé asistenčné technológie, napríklad prednárazový bezpečnostný systém s funkciou detekcie chodcov alebo asistent pre udržanie vozidla v jazdnom pruhu.

Motor V8 s objemom 5 litrov teraz dodáva vyšší výkon (cca 450 k) a má vyššiu hranicu maximálnych otáčok než doposiaľ. Vďačí za to aj technológii vysokotlakového priameho vstrekovania a nízkotlakového vstrekovanie paliva do sacieho kanála, ktoré zároveň zvyšuje krútiaci moment pri nízkych otáčkach. Alternatívou je motor EcoBoost s objemom 2,3 litra s výkonom 290 koní.

Mustang bude už tradične dostupný aj ako kabriolet.
Mustang bude už tradične dostupný aj ako kabriolet.
Ford

Nová 10-stupňová automatická prevodovka by mala zabezpečiť vyššiu úsporu paliva a lepšiu akceleráciu. Elektronický systém riadenia prevodovky aktivuje nastavenia podľa režimov jazdy, a systém adaptívneho radenia prevodových stupňov v reálnom čase jej umožňuje prispôsobovať sa rôznym podmienkam.

Nový Ford Mustang sa začne dodávať zákazníkom v Európe v roku 2018.