viac magazínov
cibulková
FOTO Cibulková poriadne dráždi. Domča to dala na Sagana: Jej bradavky obdivuje celé Slovensko
Bieloruske tenistky.
FOTO Sexi súperky Sloveniek: Bieloruské tenistky zhodili šaty a ukázali, čo nosia pod dresmi!
Bystrík K. je v cele predbežného zadržania
Domov
Problémy v rodine prezidenta Kisku: Jeho blízky človek skončil v policajnej cele!
Róbert Bezák si celú záležitosť ohľadom kauzy okolo Béreša overoval.
Správy
Tvrdé slová Róberta Bezáka. Kňaz si servítku v citlivej téme pred ústa nedával
Británia vytvorila orgán na boj proti ruskej propagande a kybernetickým útokom.
Správy
Británia sa obáva ruského útoku a propagandy: Takto sa proti nim chystá chrániť!
viki
žena.sk
Viki Ráková: Kam sa to preboha presťahovala! (FOTO)
Móda je jeho: Patrik Suši Veselý sa rád nechá obdarovať.
Ľudia
Slovenský kaderník si žije! Šatník za takmer pol milióna eur!
Dara videoklip Meszároš
Šarm
EXKLUZÍVNE: Sexi zajačik Dary Rolins prehovoril.TOTO prezradil o speváčke
Zuzana sa v spoločnosti ukázala po boku nového partnera.
Šoubiznis
FOTO Zuzana Fialová po dlhom čase v spoločnosti: Tohto muža skrývala. Aha, kto to je!

VIDEO Ploché bruško do plaviek si môžete s nami vypracovať aj doma: Štíhly pás je sexi!

Snom väčšiny žien je mať ploché bruško a štíhly pás, na ktorom každé šaty lepšie sedia, o plavkách ani nehovoriac. Navyše mužom sa na ženách páčia klasické súmerné miery 90–60–90, ktoré len ťažko dosiahnuť bez cvičenia. Ak si chcete viditeľne zlepšiť postavu už do leta, stavte na cviky zamerané na brušné partie.

Podľa skúsenej lektorky Pilatesu z Riverpark Dance School Heleny Ballovej, ktorá pre vás dnešné cviky pripravila, nie je najdôležitejšie, koľko centimetrov máte v páse, ale skôr to, aby ste pravidelne cvičili. Nie však hocijako. Keď už investujete čas a energiu, cvičte s kvalitnými trénermi, aby vám to pomohlo dosiahnuť vytúžený cieľ a neublížilo.

„Často si vďaka nesprávnym ,brušákom‘ ženy spôsobia aj zdravotné problémy,“ pripomína trénerka. Cvičenie, ak je správne, má podľa nej prinášať radosť. „Ak necvičíte s radosťou, výsledky prídu oveľa pomalšie,“ dodala. Vypracované brucho či štíhly pás nie je, samozrejme, zárukou zdravého tela a ducha, ale nepochybne dokáže významnou mierou prispieť k vášmu lepšiemu životnému pocitu. Ak sme vás presvedčili, vyskúšajte nasledujúce cviky.

Takto si vypracujete bruško

Účinné cviky v sede

1. Sedíme na sedacích kostiach, palcami sa opierame o zem a prstami na rukách sa akoby odtláčame od zeme. Brucho máme pevne stiahnuté. Na nádych pomaly dvíhame jednu a druhú ruku pred seba, trup sa nehýbe. S výdychom dvíhame jednu a druhú nohu do 45-stupňového uhla.

2. Ľahšia alternatíva je, že kolená nedopíname a sú v pravom uhle. Vraciame sa s nádychom, postupne idú ruky dole a s výdychom nohy do pôvodnej polohy. Robíme to v tempe dychu 4- až 16-krát.

Cvičíme na 100 dychov

Ležíme na chrbte. Kostrč ostáva na zemi, vťahujeme brucho, ruky a hlavu vyťahujeme akoby do diaľky. Nohy zdvihneme do pravého uhla, hrudník hore a dlaňami plieskame akoby na hladinu vody. 4-krát nádych a 4-krát výdych, spolu 100 dychov. Ako pomôcku si môžeme vziať uterák. Môžeme vystierať kolená, a tak klesať k zemi. Brucho je stiahnuté.